• De titel zegt genoeg. Ik kan het wel, al heeft het nog heel veel werk nodig. Wendcash. En als je het niet geloofd, geen reactie graag. Ben het zat om reacties te lezen van mensen die het niet geloven.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2010 - 20:38 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 12 nov 2010 - 22:35 ]


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Soms geloof ik het, soms niet.
    Maar ik geloof dat er meer mensen zouden begrijpen wat je bedoeld als je leestekens en hoofdletters zou gebruiken. :x


    Olive

    Ik snap d'r geen donder van, zou het liefst wat meer leestekens hebben. Een "gave" voor scannen hebben.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2010 - 20:57 ]


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    wendycash schreef:
    Ik snap d'r geen donder van, zou het liefst wat meer leestekens hebben. een gave voor scannen hebben

    Scannen doe je met een apparaat bij de kassa van de C1000 niet met je lichaam. Dus nee, ik geloof je niet.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Magikal schreef:
    (...)
    Scannen doe je met een apparaat bij de kassa van de C1000 niet met je lichaam. Dus nee, ik geloof je niet.


    Whahaha x)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Magikal schreef:
    (...)
    Scannen doe je met een apparaat bij de kassa van de C1000 niet met je lichaam. Dus nee, ik geloof je niet.


    Touché (krul)


    Olive

    Scannen doe je met een apparaat bij de kassa van de C1000 niet met je lichaam. Dus nee, ik geloof je niet.m niet dat soort scannen scannen voor gevaar en ik heb gezegd als mensen het niet geloven geen reactie na laten ben dat zat


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    PUKKELxDING schreef:
    Huh? Wat bedoel je met scannen dan?


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    No offense you know, maar als je een topic opent hierover, is het te voorspellen dat mensen zo gaan reageren, ondanks dat je zegt dat je het zat bent of niet. Sorry, but im just saying.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    de titel zegt genoeg ik kan het wel al heeft het nog heel veel werk nodig wendcash en als je het niet geloofd geen reactie graag ben het zat om reacties te lezen van mensen die het niet geloven


    Waarom ineens dat wendcash ertussen? x)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Vrijheid van meningsuiting. En ik snap je nog steeds niet.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    wendycash schreef:
    Scannen doe je met een apparaat bij de kassa van de C1000 niet met je lichaam. Dus nee, ik geloof je niet.m niet dat soort scannen scannen voor gevaar en ik heb gezegd als mensen het niet geloven geen reactie na laten ben dat zat

    Dat is dan heel lullig voor je, maar dan meot je het op een forum plaatsen waarvoor dit bestemd is. Het heet Quizlet.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Ik geloof er niet in, maar jij mag het van mij doen. Vrijheid van meningsuiting.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California