• Voordat jullie gaan freaken, wil ik even laten weten dat niets zeker is.
    Vandaag op school hebben we verschillende keren het bericht gekregen dat Lady Gaga dood zou zijn door een overdosis drugs.
    Hoewel ik niets vind op het internet geloof ik het absoluut niet.
    Ik geloof het pas als het echt op het nieuws komt.
    Daarom wilde ik even vragen wie van jullie dit bericht ook heeft gehad.
    X.
    NinjaKnives.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Dan zou dat dan toch op het nieuws zijn geweest?

    Ik wíl het niet geloven. & Ik geloof het ook niet, dan zou het al lang bekend moeten zijn, en op tv, radio etc. moeten onthuld zijn. :o


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    BillJumbie schreef:
    Dan zou dat dan toch op het nieuws zijn geweest?

    Dat dacht ik ook, maar ik ben nu pas thuis dus daarom...


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Dat denk ik niet, nee.(krul)


    effort never betrays you

    Crime schreef:
    Ik wíl het niet geloven. & Ik geloof het ook niet, dan zou het al lang bekend moeten zijn, en op tv, radio etc. moeten onthuld zijn. :o


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Crime schreef:
    Ik wíl het niet geloven. & Ik geloof het ook niet, dan zou het al lang bekend moeten zijn, en op tv, radio etc. moeten onthuld zijn. :o


    Hope goes lost but never dies.

    Ze is niet dood denk ik.
    Ik denk wel, dat als ze zo door blijft gaan,(bedoel ik neit de songs, maar drugs ofzo had ik gehoord.) wel snel dood gaat.

    ik denk niet dat het waar is.

    think it's bullshit...
    I mean, als ze echt dood is zou t al 100X op de radio/tv zijn gweest


    Inspiration can hit you any time

    Crime schreef:
    Ik wíl het niet geloven. & Ik geloof het ook niet, dan zou het al lang bekend moeten zijn, en op tv, radio etc. moeten onthuld zijn. :o


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Nee, dat zou wereldnieuws zijn. :Y)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Weetje, daar ga ik gewoon niet eens meer serieus op in. Bedenk zo: als het écht zo was, was het nu sowieso al wereldnieuws geweest.


    Life is hard and then we die

    BillJumbie schreef:
    Dan zou dat dan toch op het nieuws zijn geweest?


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Whahahaha xD Is toch nooit zo.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Crime schreef:
    Ik wíl het niet geloven. & Ik geloof het ook niet, dan zou het al lang bekend moeten zijn, en op tv, radio etc. moeten onthuld zijn. :o


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget