• We hadden zegmaar t 5e uur muziek en we moesten in groepjes een stukje maken enzo. Ineens staat mijn muziek leraar naast me en zegt ie zomaar uit het niets: ''Nou vertel wat is er? Er is iets niet helemaal goed met je. Ga je het me vertellen of vertel je het iemand anders, je kan kiezen. Wil je erover praten?'' Dus ik had zoiets van huh wat zegt hij nou? Hij praatte nogal snel ik was wat in mijn gedachten verzonken enzo. Dus ik vroeg hem: ''Huh wat is er?'' En die andere meisjes ook. Gaat ie voor de piano staan waar ik achter zat en zegt ie heel kalm. ''Ja je hebt soms van die mensen en als je daar naar kijkt of bij staat voel of zie je gewoon dat er iets niet goed is.'' En ik had echt iets van, kut hij heeft gelijk. Ik stond echt op t punt om te gaan huilen. ''Denk er maar even overna.'' Zei ie en weg was ie. Kwam ie later nog twee keer vragen of ik er echt niet over wou praten met hem. Naja ik zei dat ik het al aan iemand had verteld enzo, maar ik had wel zoiets van kut hoe weet hij dat?
    En ik vond het best wel lief dat ie zich zo'n zorgen maakte.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Man! Ik schrok me dood! Ik dacht dat je door hem aangerand was ofzo!


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    Turnsole schreef:
    Man! Ik schrok me dood! Ik dacht dat je door hem aangerand was ofzo!

    Haha nee hoor. (krul)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ATL schreef:
    (...)
    Haha nee hoor. (krul)

    Ah oké. Sommige mensen hebben daar een zintuig voor. (krul)


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    Turnsole schreef:
    (...)
    Ah oké. Sommige mensen hebben daar een zintuig voor. (krul)

    Haha inderdaad, denk hij ook.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Oh, dat is echt lief ;o. Dat een leraar zich nog eens om een leerling bekommert. Maar ik vind het dan niet oké dan hij het in de hele klas zei, en jou niet even apart nam.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Enamoro schreef:
    Oh, dat is echt lief ;o. Dat een leraar zich nog eens om een leerling bekommert. Maar ik vind het dan niet oké dan hij het in de hele klas zei, en jou niet even apart nam.
    Het was maar voor 3 mensen die het hoorde ;x En ja in de 2e moesten we naar de GGD die hadden gezegt dat ik en een vriendin te dik was en dat was niet zo en daar maakte hij zich ook helemaal druk over enzo.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Wauw, wat aardig zeg. Duidelijk iemand met al heel veel mensenkennis (:


    ars moriendi

    Wat een aardige leraar! Wel skilz dat 'ie opeens naar je toe kwam


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Outside schreef:
    Wauw, wat aardig zeg. Duidelijk iemand met al heel veel mensenkennis (:

    Is het ook!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ohmygaskarth schreef:
    wat een lieverd.(cat)


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Turnsole schreef:
    Man! Ik schrok me dood! Ik dacht dat je door hem aangerand was ofzo!


    lol. dacht ik dus ook


    --

    Nu maak je me enorm nieuwsgierig o.o
    Maar dat is zeker apart, ja.
    Ik hoop dat het snel beter met je gaat!


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hobbelpaard schreef:
    Nu maak je me enorm nieuwsgierig o.o
    Maar dat is zeker apart, ja.
    Ik hoop dat het snel beter met je gaat!

    Hahaha sorry. (cat)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    wauw, lekker telepatisch. ik zou het hem maar vertellen(krul)


    You are the only boy worth drawing stupid hearts all over my notebook <3