het gaat over mijn moeder. ze zeurt elke dag dat ik mijn kamer moet opruimen...terwijl het soms gewoon opgeruimd is o.o! vandaag na het eten.
begon ze heel rustig te zeggen ruim je kamer op . maar toen heel boos en saggo : Ruim je kamer nou eens op het is altijd een troep ik blijf het niet 100 x zeggen!! en ze was nog niet eens in mijn kamer geweest !!!!!
ik loop zoo naar boven . ik gaa mijn kamer in. ik kijk rond. het enige wat een troep was was 2 kleden die op een hoop lagen en een knuffel van de kermis die op de grond lagen? komt mijn moeder weer binnen gaat ze weer boos en saggo zeggen . "ja en ik ben vandaag in een heel vies huis geweest
en het was een troep en in de wc lagen 10 wc rolletjes (wel naast de pot) en wat doen jullie met die rolletjes ?"ik zoo antworden : uhh laten staan op de wasbak. (we vergeten het altijd maar we ruimen en altijd op naa een uur of 6)'" en zij weer : "En ik had jouw en je zus gister nog een lange preek gegeven!! (een lange preek van 2 zinnen...) En wat zij mama nou?!" ik zo van :"ehh dat ik mijn kamer moest opruimen? (ik was heeel moe ik weet hoeveel zinnen ze heeft gezecht maar niet wat" zij weer"Ik heb het geovle dat ik gewoon tegen een muur praat!!" ik geef geen antwoord en ik dacht echt van hallo ? ik ben gewoon vergeten wat je gister zij???? en zij zij weer toen ze mijn kamer uit liep: Ruim je kleren op!! Iedereen struikelt eroverheen!!" 1 probleeem .... ze zaten recht tegeen de muur aan waar niemand loopt!! Gooit mijn moeder de schone kleren uit de was die tegen de muur aan zaten naar beneden!>.<
mijn moeder is zoo vaak saggo !!!!! ik word er gek van!!! en ze is altijd kwaad als ik een onvoldoende heb! terwijl ik voor meer alle vakken voldoende staa en heel goed !!!! en dan kom ik met een 3 thuis zij meteen boos!!! een 3 nou en???? ik haal altijd goede cijfer als ik nou perongelijk een 3 haal is dat gelijk slecht? ja het is slecht maar soms vindt ik ook iets moeilijk -.-'
moes het ff kwijt....iemand ook zoo leuke moeder?
[ bericht aangepast op 13 nov 2010 - 19:31 ]
[ bericht aangepast door een moderator op 11 nov 2010 - 21:23 ]
“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor