• Het is vandaag Sint Maarten, de eerste twee groepjes zijn al aan de deur geweest. Toen bleef onze bel met zijn irritante deuntjes vast hangen en nu onweert en stormt en regend het lekker hard. Arme kinders. Nu blijft er lekker veel snoep voor mij over!

    Edit:
    Lolol nu stopt de brandweer ook nog eens hier tegenover haha.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2010 - 18:24 ]


    Your make-up is terrible

    Wij vieren hier geen sint Maarten (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Bij ons zijn nu al 11 groepjes = 32 kindjes langs geweest. Van die trillende stemmetjes en kapotte lampionen, ik heb het wel met ze te doen...


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Buh. Wij wonen hier nog als enigste, dus nee, lekker rustige avond. (:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ze hebben de kruising bij mijn huis afgezet met twee brandweerwagens haha. Niemand mag er langs, leuk voor de busroute, die hier elke 5 minuten langsrijd om deze tijd.


    Your make-up is terrible

    Wij hebben dat zaterdagavond van de scouts. :9~

    Vandaag voor het eerst in jaren weer kindjes aan de deur x'D mijn ouders helemaal in paniek, straks moesten we ze nog augurken geven (net als die reclame x'D) maar ik herinnerde gelukkig nog dat we chocolade reepjes hadden (A)


    You are beautiful, you are love.

    haha :x
    Bij ons zijn a: de kinderen te oud.
    of
    b: te jong om uberhaupt te lopen (cat)

    Ik heb het zelf nooit gedaan.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    bij ons in het dorp vieren wij niet


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hahhaa lol.
    Bij ons komen ze allemaal in 1x langs. Onder eten. Lekker dan.
    MAar wat zielig voor die kindjes, met dat rotweer.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    mine schreef:
    bij ons in het dorp vieren wij niet

    Bij ons is dat niet dagt er kinderen om snoep komen vragen, je krijgt gewoon cadeautjes en chocolade ;D

    Tja, mijn moeder heeft veel snoep gekocht.
    Uiteindelijk kwamen er maar 5/5 kindjes 00_
    maar nu is alles voor mij en mijn broertjes xd


    *inspirerende en motiverende quote van een belangrijk persoon uit de geschiedenis*

    nergens last van, maar morge is er sint maarten optocht van de basisschool, en ik moet helpen omdat k daar mijn stage invul :Y)


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Sint maarten is toch al afgelast XD geen idee hoe het kan maar dat zei het nieuws, wie plant er dan ook zo'n feestdag in november XD

    Thank god maar 3 groepjes kinderen.

    Kunnen een vriend van me en ik morgen lekker de rest opeten :9~


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.