• Het is vandaag Sint Maarten, de eerste twee groepjes zijn al aan de deur geweest. Toen bleef onze bel met zijn irritante deuntjes vast hangen en nu onweert en stormt en regend het lekker hard. Arme kinders. Nu blijft er lekker veel snoep voor mij over!

    Edit:
    Lolol nu stopt de brandweer ook nog eens hier tegenover haha.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2010 - 18:24 ]


    Your make-up is terrible

    whahaha.
    geniaal. XD bij ons geen een. de stekker uit uit gehaald (6)


    Some angels have no wings.

    Whaha,Ik weet zeker dat het snoep op is voor de kindjes komen xD

    Bij ons komt er nóóit iemand, omdat je dan eerst een hele oprit af moet lopen. -a- i don't care, m'n moeder koopt namelijk wel altijd heel veel snoepjes!


    It's time to be happy again.

    Ja, lol. Bij ons zijn er ook al twee of zo geweest. Worden ze haast omver geblazen en trillend van de kou staan ze dan een liedje te zingen. Mijn broertje is ook gaan lopen. Idioot. 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Bij ons ook al 2, waarvan er 1 het verkeerde liedje zong. Sinterklaas kapoentje...


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Er is vandaag 1 iemand komen aanbellen xD
    Ik was het al vergeten dat het Sint Maarten was..


    Stop wishing, Start doing..

    Lolol nu stopt de brandweer ook nog eens hier tegenover haha.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Lolol nu stopt de brandweer ook nog eens hier tegenover haha.

    Waarom? :')


    Never run out of reasons to smile...

    Haha, bij mij zijn er ook maar 2 groepjes geweest die nu volgens mij gewoon nog met regen en onweer blijven door lopen (nerd)


    You can't fly unless you let yourself fall.

    Mijn moeder moet de hele tijd open doen, want haar vriend en ik negeren ze gewoon lol.
    Ik heb het niet zo op zingende kinderen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Optimistic schreef:
    (...)
    Waarom? :')


    Geeeen idee. De buurman reed net zijn auto daar weg en verder zie ik niets haha.


    Your make-up is terrible

    Speaker schreef:
    Ja, lol. Bij ons zijn er ook al twee of zo geweest. Worden ze haast omver geblazen en trillend van de kou staan ze dan een liedje te zingen. Mijn broertje is ook gaan lopen. Idioot. 8D


    They fell in love, didn't they?

    Assassin schreef:
    (...)

    Geeeen idee. De buurman reed net zijn auto daar weg en verder zie ik niets haha.

    Boom omgevallen? Kelder onderwater?
    Zou best kunnen met dit weer :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Bij ons komt er nooit iemand. Zo zie je maar weer hoe gezellig mijn wijk is (cat)


    Hope goes lost but never dies.

    Romances schreef:
    (...)
    Boom omgevallen? Kelder onderwater?
    Zou best kunnen met dit weer :'D


    Kelder onderwater gebeurd nooit bij ons. Wij hebben hier ook geen kelders.
    Boom kan wel die staan hier wel. Vorig jaar was daar al brand x'D
    De boom aan onze kant was wel omgevallen. Op de auto van de buurman, met de lantaarnpaal waar mijn moeder een deuk in had gereden haha. Die buurman rijd altijd snel zijn auto op dat plekje als iemand daar wegging.


    Your make-up is terrible