ja want ik en Xion gaan een filmmiddag houwen vor horror films inclusief sint :''D dus drop maar de beste of nouja goeie horror films meiden films mogen ook wel :''D
=
The Exorcist The Shining Dawn of the Dead Psycho Alien Night of the Living Dead The Evil Dead Ringu A Tale of Two Sisters The Descent Suspiria
All this dampness is damp.
Paranormal activity!
scary movie
melig en vampier tegelijk XD
My Bloody Valentine The Childeren Saw Paranormal Ativity
'Burning up a sun, just to say goodbye.'
The Silence of the Lambs, ik heb hem zelf nog niet gezien, maar volgens mij is het een super enge film!
Hestia schreef: (...) oww ik wil house of wax zien want ik mag paris hilton niet(duivel)
Nobody is perfect
The Silence of the Lambs? Als je je hersenen wilt gebruiken. (dat is meestal niet zo op een horror avond ) Kan ook een thriller genoemd worden. Hij is in ieder geval GEWELDIG O_O
Caution first, always.
The new daughter. ^^ Zelf ben ik meer van datsoort films, niet van die Saw dingen enzo. Daar wordt ik misselijk van ^^.
Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind
The Orphanage Psychologische horror met een heel sterk verhaal, wat vaak nog uniek is bij horrors. Ik heb je de trailer erbij gestuurd, echt een sterke aanrader.
ars moriendi
Stiekem ben ik niet zo van het horror. Sorry
"Ignite, my love. Ignite."
Mercury schreef: The Orphanage Psychologische horror met een heel sterk verhaal, wat vaak nog uniek is bij horrors. Ik heb je de trailer erbij gestuurd, echt een sterke aanrader.
If we're good, rumbleroar lets you ride around on his back. he's a lion. who. can. TALK.
The unborn Tip: Kijk dit om 3 uur s'nachts met de lichten uit in je woonkamer op de bank.
Never wait for perfection, just make it.
Bad boys 2
waarom is het zo godse koud? :(
Surfacing schreef: Bad boys 2
"Stay beautiful. Keep it ugly."
Scum schreef: (...) 3 is ook goed.