• Hee mensjes... Sommige van jullie hebben me écht aan het denken gezet, ik doe nu voortaan ook beter mijn best om meer disipline te krijgen!
    Éé van die dingen is dat ik mijn story's nooit af maak. Nu zeg ik, enough, ook daar tegen!
    Ja damn wtf houd dat in hea?
    Naja ik ga al mijn story's opslaan in word, de Abo's van mijn story's stuur ik een extra berichtje of die story wel of neit door gaat. Dan zet ik mijn account op inactief, en maak ik een nieuwe EstrellaVida aan.
    Ja waarom hea?
    Psygologen hebben bewezen dat dingen sneller worden verbetert als het met een 'schoone lij' begint. Oftewel overnieuw beginnen.
    Teminste dat ben ik van plan. Nou kijk ik even, ik denk wel dat ik eerst mijn tekenwedstrijd afmaak voordat ik helenmaal gewoon opnieuw begin, want ja, dat word denk ik een hoop gekut. De mensjes die de lijst van wedstrijden bij houden krijgen dan weer een hoop werk. De mensen die mee doen aan mijn wedstrijd moeten ook alles bijhouden, ik moet heel da topic gebeuren allenmaal opnieuw doen. Nee dat doe ik jullie -en mij- niet aan. -Plat-

    Dus dan weten jullie dat, ff voor de mensjes die mij story's lezen/lazen;
    -Midzomernachtzee; Dat is een éénmalig hoofdstuk voor een schrijfwedstrijd, oftewel daar valt neits aan door te gaan. ( 1 )
    -Untamed; Blijft gewoon door gaan. ( 4 )
    -Shisoku no Akuma; in de eerste periode warschijnlijk niet, later kan die misschien opnieuw uitkomen. ( 6 )
    -Stand Alones; Blijft gewoon doorgaan. ( 4 )
    -The Gang; Misschien later, is voorlopig nog onbekend ( 10 )
    -Find the love; Zal warschijnlijk right here right now stoppen. ( 1 )
    -Verloren; Heeft zijn laatste hoofdstuk al gekregen. ( 13 )
    -Who are you?; Zal warschijnlijk ook niet door gaan. ( 4 )
    -Never wanna see you {Ghost}; Gaat niet door wegens te weinig aanmeldingen ( 4 )
    -Do what you have to do; Mijn begin story, valt niks meer aan bij te werken omdat ik het zelf een hopeloos verhaal vind. ( 13 )
    -Gedichten; Een bundel van gedichten voor gedichtenwedstrijden, valt niks aan toe te voegen. ( 4 )

    Kijk zo erg is het! Ik zit hier nog geen jaar en nu heb ik het al zo ver laten komen. Het getal wat er achter staat is het aantal hoofdstukken! En dan te bedenken dat ik er al een stuk of 3 heb verwijdert!
    Untamed, en Stand Alones, beginnen wel opnieuw. De loop zal het zelfde zijn, maar ik ga ze beter verwoorden.

    Naja om dit topic nuttig te houden:
    Zijn jullie ook zo hopeloos?
    Denken jullie dat ik hiermee een groot deel van het probleem oplos?

    [ bericht aangepast op 11 nov 2010 - 15:34 ]

    Nou, ik denk niet dat je hiermee iets oplost eigenlijk. Ik ben niet echt hopeloos denk ik. Btw; je kan niet twee dezelfde usernames aanmaken. Ook niet als je het ene account verwijdert.


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Nou, ik denk niet dat je hiermee iets oplost eigenlijk. Ik ben niet echt hopeloos denk ik. Btw; je kan niet twee dezelfde usernames aanmaken. Ook niet als je het ene account verwijdert.

    Echt? O damn, in dat geval zal ik wel eerst dit account weer omtoveren naar DarkEstrella voordat het weg gaat :Y)

    Ja.
    Hte zijn wel erg veel stories,
    en erg weinig hoofdstukken.
    Maar wat je nu doet is goed.


    Food.

    Ja, ik ben ook zo hopeloos en bij mij helpt het heel erg goed om opnieuw te beginnen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Echt? O damn, in dat geval zal ik wel eerst dit account weer omtoveren naar DarkEstrella voordat het weg gaat :Y)

    Ook dan kan je het niet veranderen in EstrellaVida omdat je de username al gebruikt is.


    your eyes are like stars in the night.

    EDIT: Op fanfic heb ik ook nog n hoop story's staan, met hooguit 4 hoofdstukken >.<

    Poseidon schreef:
    (...)
    Ook dan kan je het niet veranderen in EstrellaVida omdat je de username al gebruikt is.

    Echt niet? Wacht ik probeer ff n DarkEstrella (mijn vorigevorig) aan te maken kijken of eht kan brb

    Bew en Damn je hebt gelijk >.< dat word een andere username kiezen dus!

    EstrellaVida schreef:
    Bew en Damn je hebt gelijk >.< dat word een andere username kiezen dus!
    Je kan toch gewoon alles van deze account wissen en op dit account een nieuwe lei starten, dan kan je je naam houden. En btw ik ben ook zo hooploos in het bijhouden van stories.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Echt? O damn, in dat geval zal ik wel eerst dit account weer omtoveren naar DarkEstrella voordat het weg gaat :Y)


    Dan doet hij het als nog niet.
    Maar ik ben blij dat untamed verder gaat :3


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Passerby schreef:
    (...)Je kan toch gewoon alles van deze account wissen en op dit account een nieuwe lei starten, dan kan je je naam houden. En btw ik ben ook zo hooploos in het bijhouden van stories.

    Het gaat mij er meer om, ook die vele usernames die ik heb gehad maken mij gek!

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Het gaat mij er meer om, ook die vele usernames die ik heb gehad maken mij gek!
    Azo.. Nouja dan kan je gewoon een nieuwe account beginnen op een andere naam. Je verzint vast wel iets leuks.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Rutger heeft het zo ingesteld dat je gebruikte namen van een andere niet meer kan gebruiken.