• Lang en veel kunnen sparen ;o
    Ik ben toe aan een nieuwe laptop omdat de mijne niet meer voldoet aan de dingen die ik moet hebben, etc. Dúúús; hoe sparen jullie en komen jullie aan zoveel geld? Tips om snel te kunnen sparen? ;3
    Over een maand of twee drie ga ik solliciteren..


    your eyes are like stars in the night.

    Dat is iets wat ik ook moet leren :'D


    -

    Ik stort af en toe een bedrag over op mijn spaarrekening (: En daar kom ik verder niet aan.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Werken. Ik had daarvoor ook echt heel veel moeite met sparen, want ik kreeg alleen zakgeld. Komt misschien ook omdat ik bijna iedere week naar de stad ging en het dan alweer op was :')
    Maar nu geef ik niet zoveel meer uit en heb ik al 250 euro verdiend in twee en een halve maand :9~


    There are several things that I have been doing wrong.

    Een paar uurtjes per week extra werken. En als het sparen moeilijk word moet je jezelf voor een keuze zetten; nieuwe laptop of niet?
    Dat werkt bij mij altijd. Maar ja ik heb niet zo heel veel moeite met sparen, gelukkig.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Gewoon een standaardaantalbedrag op je rekening zetten zodra je geld hebt. Een bepaald aantal bedrag overhouden voor een maand.

    Gewoon niet zo veel uitgeven. :'D
    Maar dat klinkt makkelijker dan dat het is. -.- Bedenk de volgende keer als je op het punt staat iets te gaan kopen; Heb ik het wel echt nodig? En als dat niet zo is, kun je het misschien beter terugleggen. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Vroeger kreeg ik geld altijd cash, maar nu wordt alles op mijn rekening gezet en aangezien ik niet graag met die kaart betaal geef ik veel minder uit.(krul)


    effort never betrays you

    Gooi alles op je rekening, en zorgen dat je niets aan je pinpas komt.(nerd)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Op 'n fuif zorg ik gewoon dat ik drinken krijg van vrienden ;x Ja, ik misbruik mijn vrouwelijkheid ;x
    Verder; gewoon zo lang mogelijk met je spullen proberen doen en niks kopen dat je niet écht nodig hebt.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik geef sowieso weinig geld uit aan iets. Dus dan is het wel gemakkelijk om te sparen. En door te werken krijg je wel gemakkelijk ineens wat geld bij.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Gewoon geen onnodige dingen kopen. Het geld wat je daarmee bespaard ergens appart leggen.


    You try so hard not trying to try so hard.

    Gewoon maandelijks na je loon of iets dergelijks geld overmaken naar mijn spaarrekening (A)


    La credenza è una medicina contro il timore

    Wij hebben een spaarpotje waar we al die bruine centjes indoen. Ik steek ze nu allemaal in zo'n 'kartoesjkes' en al die bruine centjes samen maken nu €50. Dusseuh, nooit die bruine centjes verwaarlozen maar gewoon bijhouden en dan bekom je een groter bedrag dan je zelf denkt!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    ik krijg 10 euro contant en 10 euro op mijn pinpas. maar ik ken mijn code niet uit m'n hoofd en neem m'n pinpas ook nooit mee dus zo spaar ik en als ik dan iets leuks heb gezien kom ik een keer terug met code en pinpasxD


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Op een aparte spaarrekening zetten, en te lui zijn om daar geld van te halen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.