• Hah ik ben gisteren gedoopd bij mijn studentenvereniging en ik heb er blauwe knieën aan overgehouden. Het doet echt geen deugd, want als ik loop voel ik het serieus goed. Best dat het vandaag geen school is, en dat ook vanwege het weer. Maar voor de nieuwsgierigen onder jullie is hier het verslag:

    We moesten door het citadelpark en verschillende opdrachten doen. Zoals Chocolademous maken met bier koffieruis en ketchup. Dat met drie en met onze mond en we moesten dat dan aan de middelste persoon doorgeven. Geloof me koffieruis in je bek is goooooor! En toen was er een vleeshoop en Dylan, een homo, is zijn tand kwijtgegraak daarin ma echt grappig jong, hoe kan je nu een stuk van je tand kwijtgraken door aan iemand te trekken ( wat trouwens ik was. Hij trok wel 5 minuten aan me tot ik zei dat ie gerust iemand anders mocht nemen.) En dan moesten we nog een paar dingen doen die heel pijnlijk voor mij afliepen -lees stoot in de tieten- En toen moesten we op de grond liggen en werden we met verschillende gore dingen besmeurd, behoorlijk gortig echt juk. En we moesten ook schachtenpap eten. En we moesten over elkaar rollen enzo. En toen moesten we terug naar de cantuszaal maar dat op zn olifantenpas en toen kreeg ik echt zeer in mn rug enzo en die naast me liep gezellig met een emmer rond, dus eiste ik dat ik die moest dragen. En we moesten ook heel de tijd naar beneden kijken, want we mochten niemand aankijken en we moesten heel de tijd een liedje zingen dat we domme schachten waren en het clublied en als er een politie was dat politielied van k3. En we moesten ook look eten en ik weet niet waarom, maar ze hadden het daar precies op mij gemund. 5 tintje look hea! En rauw is dat zo vies. En ik drink niet zo graag bier, dus moest ik 3 keer in de ad pistum opdrachten doen met om ter rapst drinken enzo. En ik kan bier echt niet goed slikken. En karnemelk is viiiiiieeeeees en dat moest ik ook op en dat met een nylon kous op mijn hoofd! En ik moest ook een beschuitje eten met bloem en dan fluiten, maar ik kan niet meer zo goed fluiten en toen ging dat helemaal niet meer. En die homo en een meisje waren heel de cantus door de hondjes van de ex-seniors en die hingen heel de tijd aan een lis moet een beentje in hun bek en mochten uit een kom drinken (al likkend) en moesten af en toe eens woef roepen. En ik moest ook een soort van drankspel doen met kleren wisselen en dingen met de mond doorgeven enzo. En ik at ook een hondenkoekje, maar eigenlijk is dat volgens mij gewoon een koekje in een andere vorm. En toen het officiele deel eraan kwam was ik een van de drie gelukkigen die vooraan mocht zitten en het schild aanraken. En nu heb ik een leuk chemica lindje en een shirtje gekregen.

    (sorry voor de waarschijnlijk vele fouten, ik was nogal enthousiast in het typen en omdat ik nu ga eten ga ik dit niet meer na lezen :))

    [ bericht aangepast op 11 nov 2010 - 13:39 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dylan, de homo. Waar doet me dat toch aandenken? Hahaha. (nerd)
    Lijkt me leuk geweest kind, en zo'n dingen herken ik helemaal van bij de scouts.
    Ha, ik ben blij dat je het zo leuk vond! :'DD

    Haha. Stiekem vind ik dit geweldig :Y)
    proficiat (flower)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    reyon schreef:
    Haha. Stiekem vind ik dit geweldig :Y)
    proficiat (flower)
    Hah bedankt. Ik vond het best wel leuk, maar mijn mama wss niet, want mn kleren zijn mssz vuil.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Reptilia schreef:
    Dylan, de homo. Waar doet me dat toch aandenken? Hahaha. (nerd)
    Lijkt me leuk geweest kind, en zo'n dingen herken ik helemaal van bij de scouts.
    Ha, ik ben blij dat je het zo leuk vond! :'DD
    Ik haat dat joch echtr zo hard hea. Irritanten!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Groen groen groen, groener dan de groenste groentesoep we zijn een domme schachtegroep! ;D
    Hhehe "wa ligt er op de grond? STRONT!"
    Aah die dopen zijn zooo grappig (zit op kot tegenover het park waar keeeii veel gedoopt worden (: )


    Get outta my head!

    Reloaded schreef:
    Groen groen groen, groener dan de groenste groentesoep we zijn een domme schachtegroep! ;D
    Hhehe "wa ligt er op de grond? STRONT!"
    Aah die dopen zijn zooo grappig (zit op kot tegenover het park waar keeeii veel gedoopt worden (: )
    Haha.
    Ons lied was:
    Wij zijn domme schachten
    zeven maanden lang
    ja, domme schachten dat zijn wij

    Wij worden schacht bij Chemica
    dus drinken we samen heel veel liters bier
    en eten we samen schachtenpap


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik vind zulke dingen altijd zó ontzettend kansloos. Maar goed zolang jij het maar leuk vond (krul)


    -

    Genius schreef:
    Ik vind zulke dingen altijd zó ontzettend kansloos. Maar goed zolang jij het maar leuk vond (krul)


    Hope goes lost but never dies.

    Ik haat eerlijk gezegd van dat soort dingen. Je wordt totaal vernederd door mensen die denken dat ze beter dan jij zijn en waarvoor? Zodat je bij een club studenten hoort? Ik vind het echt kansloos en laag. En soms kan het nogal verkeerd aflopen, he ik aantal keren gehoord.
    Maar goed, fijn dat jij het wel leuk vond natuurlijk.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik herken het van scouting, haha (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Soulsavers schreef:
    Ik haat eerlijk gezegd van dat soort dingen. Je wordt totaal vernederd door mensen die denken dat ze beter dan jij zijn en waarvoor? Zodat je bij een club studenten hoort? Ik vind het echt kansloos en laag. En soms kan het nogal verkeerd aflopen, he ik aantal keren gehoord.
    Maar goed, fijn dat jij het wel leuk vond natuurlijk.
    Die mensen voelen zich niet per see beter als jij. Zij weten ook wel hoe het voelt, voor je kunt dopen moet je gedoopt worden. En zo leer je direct veel mensen van jou richting kennen. En er zijn heel veel voordelen aan verbonden. (denk maar aan korting bij fuiven enzo ;D)


    Get outta my head!

    Genius schreef:
    Ik vind zulke dingen altijd zó ontzettend kansloos. Maar goed zolang jij het maar leuk vond (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Genius schreef:
    Ik vind zulke dingen altijd zó ontzettend kansloos. Maar goed zolang jij het maar leuk vond (krul)

    Ik ook.


    No growth of the heart is ever a waste

    Reloaded schreef:
    (...)Die mensen voelen zich niet per see beter als jij. Zij weten ook wel hoe het voelt, voor je kunt dopen moet je gedoopt worden. En zo leer je direct veel mensen van jou richting kennen. En er zijn heel veel voordelen aan verbonden. (denk maar aan korting bij fuiven enzo ;D)

    Ik vind en blijf het bullshit vinden dat als je lid van zo'n vereniging wil worden je eerst ontgroend moet worden.


    No growth of the heart is ever a waste

    Soulsavers schreef:
    Ik haat eerlijk gezegd van dat soort dingen. Je wordt totaal vernederd door mensen die denken dat ze beter dan jij zijn en waarvoor? Zodat je bij een club studenten hoort? Ik vind het echt kansloos en laag. En soms kan het nogal verkeerd aflopen, he ik aantal keren gehoord.
    Maar goed, fijn dat jij het wel leuk vond natuurlijk.


    No growth of the heart is ever a waste