• Ik ben zonet mijn zoveelste bezoekje gebracht in de Pearl. Mijn ogen waren op een jaar veel veslechterd en nu heb ik dus een andere sterkte en lenzen gekregen. Ik zie nu eindelijk de maan weer eens, hehe.

    Zien jullie goed? Hebben jullie een bril of lenzen? Zoja, zijn jullie ogen ook op korte tijd verslechterd? Tell me about it. Want ik ben nieuwsgierig (:

    [ bericht aangepast op 10 nov 2010 - 18:08 ]


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ja dat weet ik dus niet. _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ik zie goed (:

    De meeste mensen weten mijn situatie... ;x


    *insert philosophical cringe expression here*

    ik draag een bril voor de tv en het bord in de klas , maar ik moet hem eens laten versterken want ik zie niet meer zo goed (:
    nuja aan 1 kant zit gewoon glas omdat ik daar nog wel goed mee zie , echt irritant , mijn ogen zijn verschillend , daardoor kan ik dus slechter 3D animaties zien --'


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Reptilia schreef:
    Ik heb een bril om ver te zien. Maar ik heb een of andere erfelijke afwijking en ik heb aan mijn rechteroog -1.25 en mijn linkeroog ziet nog goed. Dus mijn bril is een versterkt glas en een gewoon glas.
    heb ik ook dus ;o


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    lenzen, maar ik vergeet ze altijd in te doen :'D


    Alis volat propriis

    Ik heb links -2,75 en rechts -4,50 x'D Dus echt dik verschil hahaha. Zonder lenzen of bril zie ik ook gewoon niks, en mijn rechter glas in de bril is ook veel dikker dan mijn linker :'D


    -

    Ik draag een bril voor ver zien en die is al aan -8. Dat is best veel, want ik kreeg geld terug voor die glazen, ofzoiets.
    Euh, mijn zicht verslechte ongeveer elk jaar met eentje, en dat is niet zo goed, maar vanaf februari heb ik gehoord dat het normaal gezien nu stabiel moet blijven.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Mijn hele familie heeft een bril. Maar mijn ogen zijn prima!;)


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Ik heb lenzen & bril. Maar draag geen van beiden echt...


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik heb een bril om naar het bord te kijken, maar het gaat ook zonder.
    Eigenlijk gebruik ik die bril echt nooit.(krul)


    effort never betrays you

    links -1.75
    rechts -3.75

    ik heb zachte lenzen


    Love is in the Air, Jammer genoeg kan ik niet Vliegen

    ik zie goed maar ik merk wel dat het een beetje slecht is


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik zie niet goed, maar dat komt doordat de verbinding tussen mijn ogen-oren-neus-hersenen niet goed werkt.. :X


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Ik heb -1


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California