• Ik ben zonet mijn zoveelste bezoekje gebracht in de Pearl. Mijn ogen waren op een jaar veel veslechterd en nu heb ik dus een andere sterkte en lenzen gekregen. Ik zie nu eindelijk de maan weer eens, hehe.

    Zien jullie goed? Hebben jullie een bril of lenzen? Zoja, zijn jullie ogen ook op korte tijd verslechterd? Tell me about it. Want ik ben nieuwsgierig (:

    [ bericht aangepast op 10 nov 2010 - 18:08 ]


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik heb zo'n 12 jaar een bril.
    Mijn ogen verbeteren de laatste jaar :')


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Ik heb een bril om ver te zien. Maar ik heb een of andere erfelijke afwijking en ik heb aan mijn rechteroog -1.25 en mijn linkeroog ziet nog goed. Dus mijn bril is een versterkt glas en een gewoon glas.

    Ik zie prima, maar in het donker ben ik zo scheel als wat :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb niets.
    Ik krijg alleen de laatste tijd wel -ietsje- moeite met verre afstand lezen.
    Maar daar ga ik pas aandacht aan besteden als het te erg word.

    [ bericht aangepast op 10 nov 2010 - 18:53 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    PUKKELxDING schreef:
    Ik zie zeer goed :) Nog nooit problemen gehad met mijn zichtvermogen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik kan heel goed zien,, ik kan zelfs als ik op een hele donkere plek ben zelfs zien.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik zie niet supergoed, maar ook niet superslecht. Ik heb een bril, maar die draag ik bijna nooit. Moet volgend jaar weer naar de opticien voor nieuwe bril


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik heb bril en lenzen
    maar draag het liefste lenzen vanwege met make up enzo, en bril staat mij niet echt.
    Ik heb weet niet welke sterkte heb maar als ik geen lenzen/bril draag krijg ik zo ontzettende koppijn die niet te houden is :S

    heb al 4/5 jaar lenzen dacht ik ^^


    I solemny swear i am up to no good

    PUKKELxDING schreef:
    Ik zie zeer goed :) Nog nooit problemen gehad met mijn zichtvermogen.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik zie goed _O_


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ramsey schreef:
    Ik heb goede ogen, zolang ik wakker ben. Zodra ik moe wordt ga ik ook slechter zien (: Maar dat schijnt normaal te zijn.


    Hope goes lost but never dies.

    Ik heb goede ogen.

    ik heb al vanaf mijn 8e een bril en ben nu net 19 dus :')


    dream, dare, fly!

    Nou, ik zal het vertellen. Ik heb oude-mensen-ogen. Mijn oogspieren staan heel strak, waardoor ik heel slecht/niet naar mijn neus kan kijken/scheel kijken. Meestal, ongeveer 3/4 van alles komt het voor bij oude mensen, daarom noem ik het oude-mensen-ogen, maar als het niet beter word met oefeningen dan moet ik een bril :] en verder heb ik 0.25 + & 0.50 +


    Destroy what destroys you.

    Ik zie woorden opbord soms niet/slecht, maar ik wil geen bril, dus zeg het niemand. (:
    Slecht, maar geen denken aan dat ik zo'n bril of lenzen moet.

    [ bericht aangepast op 10 nov 2010 - 20:14 ]


    wth.