• meestal mijn beste vriendin (die geregeld komt logeren) maar vanavond mijn buurjongen (zijn ouders zijn weg en meneer durft niet alleen thuis te blijven dus komt hij bij mij) eigenlijk slaap ik nooit alleen in bed.

    en juilie?

    4 pennen, 3 notitieboekjes, een trui, oortjes, een afstandsbediening, een usb-kabel, 2 tijdschriften, een Nederlands-Fins/Fins-Nederlands woordenboekje, zakdoekjes, een oude kapotte mp3, een Ipod shuffle die het niet doet, en mijn luizenvriendjes. Het stukje tussen mijn kussen en mijn muur is een bende ;D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    AAAAAAAAHHH schreef:
    4 pennen, 3 notitieboekjes, een trui, oortjes, een afstandsbediening, een usb-kabel, 2 tijdschriften, een Nederlands-Fins/Fins-Nederlands woordenboekje, zakdoekjes, een oude kapotte mp3, een Ipod shuffle die het niet doet, en mijn luizenvriendjes. Het stukje tussen mijn kussen en mijn muur is een bende ;D


    o.o


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    AAAAAAAAHHH schreef:
    4 pennen, 3 notitieboekjes, een trui, oortjes, een afstandsbediening, een usb-kabel, 2 tijdschriften, een Nederlands-Fins/Fins-Nederlands woordenboekje, zakdoekjes, een oude kapotte mp3, een Ipod shuffle die het niet doet, en mijn luizenvriendjes. Het stukje tussen mijn kussen en mijn muur is een bende ;D


    sjees......

    een kussen

    Mijn vriend.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Mijn kussen, deken, laptop en al mijn huiswerk ;s


    I'm the Lizard King, I can do anything!

    mijn 5 knuffels 4 katten 2 hond ik zlef, 2 kussen en deken mijn vriend.
    mijn huiswerk, een ipod en telefoon oordopjes een wierrookstokje en laptop


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen

    Mijn hond ligt vaak aan mn voeteneinde ^^.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    3 kussens en mijn mobiel


    "Ignite, my love. Ignite."

    ehmmm...mijn hele stapels knuffels...2 kussens...een deken...en ikzelf:Y)
    + mijn mobiel^^

    en vannacht om de 1 of andere reden mijn bril O.o

    [ bericht aangepast op 21 nov 2010 - 13:18 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Hihi, nogal veel.
    Een knuffel, mijn mobiel, mijn ipod en een foto van mijn beste vriendin die aan de andere kant van Nederland woont.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Mijn knuffels, het is knap als er iemand bij mij in bed past. Ik heb een gewoon 1 persoonsbed, dat heel krap is als je erbij komt liggen. M'n knuffels liggen ook nog in de weg, dat maakt het nog lastiger.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    AAAAAAAAHHH schreef:
    4 pennen, 3 notitieboekjes, een trui, oortjes, een afstandsbediening, een usb-kabel, 2 tijdschriften, een Nederlands-Fins/Fins-Nederlands woordenboekje, zakdoekjes, een oude kapotte mp3, een Ipod shuffle die het niet doet, en mijn luizenvriendjes. Het stukje tussen mijn kussen en mijn muur is een bende ;D

    je luizenvriendjes..? Dan is er toch iets niet goed hoor..? O_o'


    ars moriendi

    Mobiel & kussens. (:


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    Mijn knuffelbeertjes (:


    JDN.