• meestal mijn beste vriendin (die geregeld komt logeren) maar vanavond mijn buurjongen (zijn ouders zijn weg en meneer durft niet alleen thuis te blijven dus komt hij bij mij) eigenlijk slaap ik nooit alleen in bed.

    en juilie?

    LeeJinki schreef:
    Lee joon, i wish..

    i-d-d o.o


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    My imaginary friend.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik zou willen: m'n vriendje. <3
    Harde werkelijkheid: het is een doordeweekse dag, dus het enige dat naast me ligt is een mobiel en iets wat niet in bed hoort te liggen, een liniaal ofzo. Die liggen altijd bij mij in bed, kinda weird.


    It's time to be happy again.

    Entity schreef:
    Ik zou willen: m'n vriendje. <3
    Harde werkelijkheid: het is een doordeweekse dag, dus het enige dat naast me ligt is een mobiel en iets wat niet in bed hoort te liggen, een liniaal ofzo. Die liggen altijd bij mij in bed, kinda weird.
    Kinky hoor. -wenkbrauwwiebel-


    Life is hard and then we die

    Sniper schreef:
    (...)
    Oh, heb jij een vriend? :'D
    Ja, jij toch lieverd(H)


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ja, jij toch lieverd(H)

    Ik ben een meisje!
    -Kijkt-
    Ja, echt :o Omfg, nu heb ik zin om iemand vast te binden. Annick............ wil jij vanavond bij mij in bed slapen?


    No growth of the heart is ever a waste

    dat gaat niet 1 persoonsbed


    Love isn't something to be said, you have to feel it.

    Mijn kussen.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    niemand


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mijn 2 katten. En mijn mobobielo.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Mijn hele berg kussens, mijn dagboek, mijn etui en mijn mobiel. Mijn vriendje zie ik pas dit weekend weer :/

    [ bericht aangepast op 10 nov 2010 - 11:40 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Niemand. (':


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    My iPod


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    met honderdduizend kussens en 1 knuffel.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Mijn hond... En jaaahhaa dat willen jullie wel weten hea(A) Nee voor de rest lig ik helemaal in mijn eentje xD En sons mijn beste vriend... En nee ik ben niet verliefd op hem. Zeg et tog maar xD Hij is lief maar valt op jongens haha


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.