• Ik droomde dat ik het meisje met wie ik knallende ruzie heb ging slaan. En toen kwam er een heel gevecht. Tussen de mensen die aan mijn kant staan en die aan haar kant staan. Maar wij waren dik in de meerderheid, dus hun verloren dik. En toen ik wakker werd had ik zo duivels grijns op me gezicht. En daarna baalde ik dat het niet echt was.

    Wat hebben jullie gedroomd
    ?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Whitlock schreef:
    (...)
    griezelig..
    Ja en morgen heb ik een gesprek op school en ik ga het er daar ook over hebben

    Hmmpf dat ik ineens getrouwd was met een man die in het leger zat, en ik was zwanger en hij moest naar irak toe ofzow.. Heel erg vaag...:S

    Terwijl ik geen vriend heb die in het leger werkt, ik ben nog vrijgezel dus.. Waarom droom ik zo raar?? Echt vaag..


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ik heb óf niet gedroomd vannacht óf ik ben het alweer vergeten. :Y)


    Hope goes lost but never dies.

    Mijn droom van het weekend was erg leuk. En vannacht was hij ook al debiel :9~

    haha,

    Ik droomde echt heel raar (zoals altijd trouwens). Alleen ik weet eigenlijk niet meer waarover.. Maar gister droomde ik dat ik een toets moest makenxD haha en van het weekend geloof ik had ik echt een enge droom. Over dat iemand me kwam vertellen dat me vader me zou vermoorden en toen kwam nog iemand dat te vertellen en toen bleek dat de eerste iemand mij wou vermoorden maar toen vermoorde hij iemand anders en toen wou hij mij niet meer vermoorden en toen trouwde die twee iemanden met elkaar en was ik een soort dochter van ze ofzoo... Heeeeel raar


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow