• Ik droomde dat ik het meisje met wie ik knallende ruzie heb ging slaan. En toen kwam er een heel gevecht. Tussen de mensen die aan mijn kant staan en die aan haar kant staan. Maar wij waren dik in de meerderheid, dus hun verloren dik. En toen ik wakker werd had ik zo duivels grijns op me gezicht. En daarna baalde ik dat het niet echt was.

Wat hebben jullie gedroomd
    ?

Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

Heigl schreef:
    Muhah, zo'n dromen zijn leuk! :Y)

They fell in love, didn't they?

Ik droomde dat mijn crush me ten huwelijk vroeg xD
    Wish it was true (:

You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

over dat ik heel goed kon dansen XD

Love is louder than the pressure to be perfect

School O:

I'm just a little girl in a big mean world.

Over dat ALl time low op school was en dat ik met ze ging kletsen en toen was daar een stapel bed en ging ik daar met ze slapen:)en ne, gewoon slapen ja.

Food.

Cool (yeah)

Ik ben als er iets leuks gebeurd in mijn dromen, altijd kwaad als ik wakker wordt, omdat het niet echt gebeurd is, vooral met dromen ove mijn crush, die ik minstens 2x per week heb :S

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

ik weet het weer ! mijn crush en christian maaktte ruzie om wie met mij een date kreeg, en ik kon niet kiezen, dus koos ik ze allebei, en het domme was, de locatie van de date was op mijn school, in de kantine, bij het conciërge hok, met een tafel en 3 stoelen.. en ze gingen zich niet eens uitsloven en toen ben ik er vandoor gegaan met een andere jongen, maar ik weet niet meer wie dat was.. (cat)

Life is a beautiful struggle

GAYBUDDY schreef:
    ik weet het weer ! mijn crush en christian maaktte ruzie om wie met mij een date kreeg, en ik kon niet kiezen, dus koos ik ze allebei, en het domme was, de locatie van de date was op mijn school, in de kantine, bij het conciërge hok, met een tafel en 3 stoelen.. en ze gingen zich niet eens uitsloven en toen ben ik er vandoor gegaan met een andere jongen, maar ik weet niet meer wie dat was.. (cat)

Hahaha :9~

effort never betrays you

Ik droom altijd geweldig en leuk!xD
    Heb nog nooit een nachtmerrie gehad!:)

~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

ik onthou dat altijd maar ben het nu vergeten ;4

love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

Mijn droom verslaagt alles.
    Ik en mijn vriendinnen zaten in een mannensallon en allemaal celebs liepen voorbij in handdoeken. Opeens kwam Lauren naar mij om hara nagels te laten zien (da begrijp ik ook niej)
    Nuja, ik kijk zo rond en dan zie ik Dommenico (onze knappe stagaire vr Engels) in een lift en hij roept ons; Niemand reageert dus ik sta op en loop naar hem toe en de lift vertrekt maar hij ga gewoon alle kanten op en de deur was kapot. Ik zie zo George Clooney met Mathew Perry praten en Brad Pitt... mega raar en dan val ik bina er uit mara hij houd mij vast én dan... komt er zo vreemde man binnen en die kijkt zo raar maar we negeren hem en dan ien we opeens de mannen van NCIS door de gang lopen in uitrusting en ik vraag wa er is en die vent zegt,"hu, wa doen die hier? Hun afspraak voor manicure was vorige week..."

Toen werd ik wakker! xD

>*< \\***Firefly***// >*<

GAYBUDDY schreef:
    haha, ik weet niet meer wat ik heb gedroomd, ik weet alleen dat christian beadles er bij in zat. :Y)

Haha, ik wou dat ik zo'n leuke droom had <3333
    Ik weet meestal niet meer wat ik droom, het enige wat ik me nog kan herinneren is dat het eng was.

walking get's too boring, when you learn how to fly..

ahahahahah. "En toen ik wakker werd had ik zo duivels grijns op me gezicht. En daarna baalde ik dat het niet echt was." -plat-

Ik heb paar weken geleden gedroomd dat ik 3 briefjes van 500 euro in mijn sokkenla had gelegt, Ik weet niet hoe, maar ik werd plots wakker, en de eerste wat ik deed was in mijn sokkenla kijken. - geen geld, ofcourse - ik baalde wel:p

we were always meant to say goodbye.

Ik droomde iets heel kuts.

Ik zag mijn nichtje voor mijn ogen blind worden en sterven door inelkaar geschopt en geslagen te wroden door een jongen uit dr klas en later kwam mijn Crush langs in die droom ik zal hem ff K noemen en toen zag hij dat lichaam en begon hij tegen me te zeggen van Dat hij spijt had dat hij me pijn had gedaan om zoveel met mn aartsvijand te doen (meisje in me klas vind hem ook leuk en is stapel) Maar hij zei tegen bij dat ik de enige was en toen voor ik het wist stopte hij ook met leven en viel hij in mn armen en toen zei ik nog dat ik van hem houd en toen viel ik dood neer :|

MissRoxy schreef:
    Ik droomde iets heel kuts.

Ik zag mijn nichtje voor mijn ogen blind worden en sterven door inelkaar geschopt en geslagen te wroden door een jongen uit dr klas en later kwam mijn Crush langs in die droom ik zal hem ff K noemen en toen zag hij dat lichaam en begon hij tegen me te zeggen van Dat hij spijt had dat hij me pijn had gedaan om zoveel met mn aartsvijand te doen (meisje in me klas vind hem ook leuk en is stapel) Maar hij zei tegen bij dat ik de enige was en toen voor ik het wist stopte hij ook met leven en viel hij in mn armen en toen zei ik nog dat ik van hem houd en toen viel ik dood neer :|

griezelig..

walking get's too boring, when you learn how to fly..