• Ik moet zo niet normaal veel doen deze week voor school! Ik moet een heel engels boekje uitlezen in 1 les (50min), donderdag een verslag inleveren over Berlijn excursie van 14 t/m 17 september, morgen frans pta (toets die telt voor examen next year) herkansen, morgen bio pta maken, duits boekje lezen, en fácking veel eco maken (als ik het niet maak gaat die vent huilen!) Das toch niet normaaaaal! Pfff t is de derde klas vmbo tl, niet de 6e klas gym!:S
    Nouja, hoe zit het met jullie? Ook zo kapótveel huiswerk?
    Nu moet ik frans leren!
    xxxx


    You don't have to change.

    Toetsweek. (cat)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Thingies schreef:
    Beter plannen dus (:


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Ik doe nu ook 3 Vmbo-TL en heb ook fucking veel huiswerk :S Vandaag toevallig niet, maar vorige week wist ik gewoon niet waar ik moest beginnen zoveel was het. Maar goed, Havo lijkt me nog veel meer en Vwo nog heel veel meer. Dus ik denk dat ik niet mag klagen. Maar toch, vaag dat Vmbo ook zoveel huiswerk kan/mag geven :O


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Bro schreef:
    Toetsweek. (cat)


    today is where the book begins, the rest is still inwritten

    Omen schreef:
    Ehm, ik zal maar niet zeggen dat ik ongeveer voor elke dag zoveel moet doen.


    If we had not a soul, music would have created it.

    hm :')
    Het VMBO bij ons op school voert geen reet uit. Gaan altijd op excursies en shit en Havo en VWO (ahoewel VWO ook weer vaak dingen gaat doen)zit altijd in de boeken.
    In 2 dagen heb ik 4 SOs en 1 PW. Volgende week heb ik ook 3 PWs en 1 SO. 10 december begint de PWW, dus elke dag 2 PWs. Dat is heel normaal op Havo, dus ehm..

    3 Havo.

    [ bericht aangepast op 10 nov 2010 - 14:08 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    7 toetsen deze week.
    En voor geschiedenis zijn dat zo'n 5 hoofdstukken, ergens rond de 20 hoofdstukken.

    En dan het normale maakwerk, leerwerk etc.

    Ik doe 3 mavo (A)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Zo erg is TL niet, hoor. Ik heb twee jaar Havo gedaan en toen afgestroomd door problemen thuis, dat was véél meer dus ik vind dat je je een beetje aanstelt. :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik heb deze week niks van huiswerk gekrege heb en nu weeral vakantie dusj.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Euhm,,dat is inderdaad veel,maar ik denk dat je de meeste opdrachten al lang weet?


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    OHMYGEORG schreef:
    Zo erg is TL niet, hoor. Ik heb twee jaar Havo gedaan en toen afgestroomd door problemen thuis, dat was véél meer dus ik vind dat je je een beetje aanstelt. :')


    oh dankje. (:
    misschien ben ik het niet gewend zo veel te krijgen? maargoed, als het zo gezien word... s:


    You don't have to change.

    Bij ons worden er bijna alleen maar herhalings testen aangekondigd, dus moeten wij meestal gewoon voor alle vakken leren die we de dag erna hebben.
    En dan hebben we ook nog taken.
    Dus zo overdreven veel vind ik dat ook weer niet.(krul)


    effort never betrays you

    Thingies schreef:
    Beter plannen dus (:

    En dat is best wel normaal hoor, je zult nog wel vaker drukke weken krijgen (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    wi: Ma: 25 t/m 50
    Ne: Ma: Opdr: 1,2,3,4,5,8,12,15, Gram. H1/2 leren. SO Gram 1.
    Go: Ma: 15 t/m 23, Leren: H1. paragraaf 2
    Te: Rep. H1/2. Ma: vraag 1 t/m 5
    Inf: Ma: 13 t/m 17
    Fa: Rep: H2
    Delf: Les phrases du prof/ Aantekeningen leren
    Gesch: Rep. H1, ma: 2 t/m 6, leren para. 5
    Ak: SO para. 1,2,3, topo Australië, Ma: para. 5,6
    En: SO les 6,7,8. Ma: opdr. 14,15&16
    WO: Para. 2 leren.

    van vorige week ;P


    Opgeven is geen optie.

    Je bent niet de enige hoor x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.