• Ik moet zo niet normaal veel doen deze week voor school! Ik moet een heel engels boekje uitlezen in 1 les (50min), donderdag een verslag inleveren over Berlijn excursie van 14 t/m 17 september, morgen frans pta (toets die telt voor examen next year) herkansen, morgen bio pta maken, duits boekje lezen, en fácking veel eco maken (als ik het niet maak gaat die vent huilen!) Das toch niet normaaaaal! Pfff t is de derde klas vmbo tl, niet de 6e klas gym!:S
    Nouja, hoe zit het met jullie? Ook zo kapótveel huiswerk?
    Nu moet ik frans leren!
    xxxx


    You don't have to change.

    Eeh... 6e klas gym heeft meer denk ik..

    Maar ik moet 5 verslagen ofzow maken
    5 toetsen deze week
    van 3 vakken moet ik deze week iets afhebben en dat is nogal wat.
    en volgens mij moest ik nog wat dingen doen..
    Ow en ik moet voor 1 vak allemaal dingen afhebben anders mag ik niet mee doen met de toets..

    en de helft heb ik niet klaar want ik ben later begonnen met deze opleiding..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ehm, ik zal maar niet zeggen dat ik ongeveer voor elke dag zoveel moet doen.


    I am an idiot, I move.

    Ik heb toetsweek. Dus alleen leren, dat valt nog wel mee!:)


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Omen schreef:
    Ehm, ik zal maar niet zeggen dat ik ongeveer voor elke dag zoveel moet doen.

    wooowh op wat voor school zit jij ! :|


    You don't have to change.

    Ik moet een boekje lezen voor Engels en mijn bio SE gaan leren. Meer niet. (":


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    xPrincesss schreef:
    (...)
    wooowh op wat voor school zit jij ! :|


    5 GYM


    I am an idiot, I move.

    Omen schreef:
    (...)

    5 GYM


    okeeeeee


    You don't have to change.

    Beter plannen dus (:


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik vind het wel meevallen :')
    Moeten jullie boeken in een les lezen? Wij krijgen dat te horen aan het begin van het trimester en moeten ermee klaar zijn aan het eind van het trimester.
    Dit krijgen wij altijd al vantevoren op waardoor het gewoon een kwestie van plannen is :') Misschien dat daar iets fout gegaan is?


    To live would be an awfully big adventure

    Ik heb helemaal niks (:


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Thingies schreef:
    Beter plannen dus (:


    your eyes are like stars in the night.

    het enige wat ik nog moet maken voor school zijn twee opdrachten voor etiquette, maar ik kan me niet herinneren dat ik zoveel te doen had in 3 tl, wel boekjes lezen enzo,, maar miss dat je voor die boekjes ook gewoon samenvattingen op kan zoeken enzo;)


    Never forget the things that make you smile

    Ruilen?
    - Verslag met 5 hoofdvragen en 20 deelvragen voor 4 vakken, en dan geen verslag zoals ze op normale scholen doen, aangezien wij door onze manier van werken veel gevordener zijn in het maken van verslagen
    - Ook nog een apart verslag van economie
    - PTA toets van Frans, en alleen al de woorden en zinnen die we moeten leren zijn 6 kantjes
    - Een verslag over de invloed van 18e eeuwse componisten op de muziek na hun tijd
    - Een CKV verslag
    - Een PTA Toetsweek over 2 weken, met boektoetsen, verslagtoetsen, etcetera
    En dat was nog niet eens het normale huiswerk per vak wat we er ook nog bij krijgen. Ik ga zo hard falen.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Omen schreef:
    Ehm, ik zal maar niet zeggen dat ik ongeveer voor elke dag zoveel moet doen.


    Hope goes lost but never dies.

    Thingies schreef:
    Beter plannen dus (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.