• Ja, weer eens iets nieuws. Een ontwerpwedstrijd. Na lang bedenken kwam ik hierop, eens zien wat jullie ervan brengen.
    Ik ga jullie hierbij vragen om allerlei dingen te ontwerpen. -juist ja, daarom heet het ook ontwerpwedstrijd.-
    Maar ik wil niet dat je huizen gaat inrichten, of kleding gaat verzinnen ofzo. Ik ga je vragen om je creativiteit te gebruiken en om te tekenen. Het gaat niet echt om je tekenkunst, maar als je kunt tekenen maak je natuurlijk meer kans, haha. Het gaat om de creativiteit, dus.

    Er zijn drie rondes. Ik weet nog niet precies hoe enthousiast jullie gaan reageren, dus ik weet ook nog niet hoeveel mensen mee mogen doen.
    & Oja, ik heb geen juryleden nodig.


    Deelnemers:
    * WEmo Opdracht 1 8,7 Opdracht 2 Finaleplaats Finaleopdracht
    * Amistad Opdracht 1 7,9 Opdracht 2 Finaleplaats Finaleopdracht


    Kritiek + uitslag:
    Opdracht 1 werd reeds al beoordeeld dmv een cijfer, dus hier ga ik enkel mijn mening over de 2 andere opdrachten neerzetten.
    WEmo:
    -Opdracht 2: Heel leuk gevonden! Het symbool is simpel maar het heeft zekerweten zijn charme. De naam beviel me iets minder, maar ik kan begrijpen dat het moeilijk is om het zelf te verzinnen. Mijn besluit is dat opdracht 2 zeker geslaagd is.
    -Finaleopdracht: Deze opdracht was volgens mij een moeilijke uitdaging, maar die heb je goed overleefd. Het viel me op dat je dit maal er extra voor bent gegaan. Je leverde snel in en je hebt er merkbaar tijd in gestopt. Dat is ook iets dat ik verwachtte bij de finaleopdracht. Ik vind het fijn om mensen te zien spelen met hun creativiteit. Ik hou ervan dat je kleur hebt gebruikt. Het is ook netjes afgewerkt, en dat is ook een klein pluspuntje waard.
    -Besluit: Je hebt je goed ingezet gedurende deze wedstrijd, fijn zo.
    Amistad:
    -Opdracht 2: Ik vind het prachtig hoe je speelt met woorden. Je naam is geslaagd! Het symbool zelf is dan weer iets minder. Het is simpel en elegant, dat wel, maar niet speciaal ofzo. Dat is jammer, want ik weet zeker dat je dat beter had kunnen doen. Maar over het algemeen zou ik dit exemplaar zeker kunnen gebruiken voor een boutique.
    -Finaleopdracht: Het is een heel leuk idee! Ik ben tevreden over jou tekentalent, het bevalt me! Ik merkte wel niet echt dat je je extra inzette voor de finaleopdracht. Maar deze opdracht was wel weer helemaal geslaagd!
    -Besluit: Heel goed gedaan! Er waren inderdaad enkele kleine opmerkingen, maar dat komt waarschijnlijk doordat ik een kritisch persoon ben. Neem het me niet kwalijk (:


    1ste plaats: WEmo
    2de plaats: Amistad



    _O_

    [ bericht aangepast op 7 jan 2011 - 20:24 ]


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    o-O ksie nu pas dat de deadline voorbij is o-O ehhh woeps?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    moet et in kleur?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Amistad schreef:
    moet et in kleur?

    Jij mag zelf kiezen hoe het logo eruit ziet. c:


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ok =D dus mag ook zwart wit enz =D want laatste tijd vind ik dat leuker XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Amistad schreef:
    Ok =D dus mag ook zwart wit enz =D want laatste tijd vind ik dat leuker XD

    Haha, ik ben benieuwd. (krul)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Heeft iemand al ingeleverd? [ik zelf ga morgen of overmorgen proberen... zit toch ziek thuis]


    Kan je misschien de afvallers in een apart lijstje zetten?
    Word helemaal in de war als ze dr nog bij staan :$

    [ bericht aangepast op 8 dec 2010 - 21:46 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Amistad schreef:
    Heeft iemand al ingeleverd? [ik zelf ga morgen of overmorgen proberen... zit toch ziek thuis]


    Kan je misschien de afvallers in een apart lijstje zetten?
    Word helemaal in de war als ze dr nog bij staan :$

    Ja, dat doe ik als iedereen heeft ingeleverd. Anders komen er toch alleen maar afvallers bij :'D
    Zo wil ik jullie verduidenlijken dat je geen blauw streepje achter je naam mag hebben staan, want dan gooi ik je eraaaauwt. (cat)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Aha owkeej ehm denk ik


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik lever hem nog in. Ik ben er nog mee bezig.

    Sarita aka mine


    Urgghh blurghhh rrrrrr meat... We'll swallow your soul, uuugh.

    Sorry maar kschrijf me uit..
    + ik me laatste tijd slecht voel
    + ik geen inspiratie heb
    + laatste tijd al mijn tekeningen mislukt =S
    + Ik veel minder tijd begin te krijgen


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    omdat je het zo jammer vond dat ik stopte =P

    Maar.. ik weet niej of de volgende opdracht me lukt..


    en deze is al MISLUKT =P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik ga nu ECHT beginnen! xd

    Mensjes? Waarom leverd niemand in? xd

    OMGO DDE JOUNE IS ZO LEUK !!!!

    Owjah mag niej alleen hoofdletters.. woepsi =D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Update: Blijkbaar zijn jullie de enige twee die van plan waren in te leveren. Daardoor maak ik de volgende ronde de finale. Ik zet hem er morgen op! c:


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO