• Ja, weer eens iets nieuws. Een ontwerpwedstrijd. Na lang bedenken kwam ik hierop, eens zien wat jullie ervan brengen.
    Ik ga jullie hierbij vragen om allerlei dingen te ontwerpen. -juist ja, daarom heet het ook ontwerpwedstrijd.-
    Maar ik wil niet dat je huizen gaat inrichten, of kleding gaat verzinnen ofzo. Ik ga je vragen om je creativiteit te gebruiken en om te tekenen. Het gaat niet echt om je tekenkunst, maar als je kunt tekenen maak je natuurlijk meer kans, haha. Het gaat om de creativiteit, dus.

    Er zijn drie rondes. Ik weet nog niet precies hoe enthousiast jullie gaan reageren, dus ik weet ook nog niet hoeveel mensen mee mogen doen.
    & Oja, ik heb geen juryleden nodig.


    Deelnemers:
    * WEmo Opdracht 1 8,7 Opdracht 2 Finaleplaats Finaleopdracht
    * Amistad Opdracht 1 7,9 Opdracht 2 Finaleplaats Finaleopdracht


    Kritiek + uitslag:
    Opdracht 1 werd reeds al beoordeeld dmv een cijfer, dus hier ga ik enkel mijn mening over de 2 andere opdrachten neerzetten.
    WEmo:
    -Opdracht 2: Heel leuk gevonden! Het symbool is simpel maar het heeft zekerweten zijn charme. De naam beviel me iets minder, maar ik kan begrijpen dat het moeilijk is om het zelf te verzinnen. Mijn besluit is dat opdracht 2 zeker geslaagd is.
    -Finaleopdracht: Deze opdracht was volgens mij een moeilijke uitdaging, maar die heb je goed overleefd. Het viel me op dat je dit maal er extra voor bent gegaan. Je leverde snel in en je hebt er merkbaar tijd in gestopt. Dat is ook iets dat ik verwachtte bij de finaleopdracht. Ik vind het fijn om mensen te zien spelen met hun creativiteit. Ik hou ervan dat je kleur hebt gebruikt. Het is ook netjes afgewerkt, en dat is ook een klein pluspuntje waard.
    -Besluit: Je hebt je goed ingezet gedurende deze wedstrijd, fijn zo.
    Amistad:
    -Opdracht 2: Ik vind het prachtig hoe je speelt met woorden. Je naam is geslaagd! Het symbool zelf is dan weer iets minder. Het is simpel en elegant, dat wel, maar niet speciaal ofzo. Dat is jammer, want ik weet zeker dat je dat beter had kunnen doen. Maar over het algemeen zou ik dit exemplaar zeker kunnen gebruiken voor een boutique.
    -Finaleopdracht: Het is een heel leuk idee! Ik ben tevreden over jou tekentalent, het bevalt me! Ik merkte wel niet echt dat je je extra inzette voor de finaleopdracht. Maar deze opdracht was wel weer helemaal geslaagd!
    -Besluit: Heel goed gedaan! Er waren inderdaad enkele kleine opmerkingen, maar dat komt waarschijnlijk doordat ik een kritisch persoon ben. Neem het me niet kwalijk (:


    1ste plaats: WEmo
    2de plaats: Amistad



    _O_

    [ bericht aangepast op 7 jan 2011 - 20:24 ]


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Mag ik er dan ook een verhaaltje naastschrijven, zodat je het snapt?


    never give up, even if you're falling down so hard

    Mag er ook een achtergrond bij, met een slogan?


    Like I never been hurt before.

    ROO schreef:
    Mag ik er dan ook een verhaaltje naastschrijven, zodat je het snapt?

    Zeker, jij mag alles. (':

    Psyche schreef:
    Mag er ook een achtergrond bij, met een slogan?

    Ja, die slogan moet zowiso. Over de achtergrond mag je zelf beslissen, maar het lijkt me inderdaad mooier als je het erbij doet. (:


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Omdat je et lief vroeg doe ik mee =P maar je weet dat ik et probeer qua tijd enal =P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Update: De deadline staat erop, maar er kunnen nog altijd mensen zich aanmelden, he. Dus komop ontwerpertjes!


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Mag et eigenlijk ook een bestaand pakje zijn maar dat je die een eigen uiterlijk geef?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Amistad schreef:
    Mag et eigenlijk ook een bestaand pakje zijn maar dat je die een eigen uiterlijk geef?

    Je moet een nieuwe kauwgom bedenken. Voorbeeld 'Colourgum' wat er speciaal aan is, 'Hij verandert van kleur en van smaak.' Dan mag het wel van Mentos zijn, maar de rest moet zelf verzonnen zijn. Shnappy? (nerd)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Kenza doet mee (L)

    Crime schreef:
    (...)
    Je moet een nieuwe kauwgom bedenken. Voorbeeld 'Colourgum' wat er speciaal aan is, 'Hij verandert van kleur en van smaak.' Dan mag het wel van Mentos zijn, maar de rest moet zelf verzonnen zijn. Shnappy? (nerd)


    Jah dat snap ik =P

    maar ik bedoel de omtrek van et pakje.. mag dat wel een bestaande zijn?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Amistad schreef:
    (...)

    Jah dat snap ik =P

    maar ik bedoel de omtrek van et pakje.. mag dat wel een bestaande zijn?

    Oh, je bedoelt het model? Ja, tuurlijk. :Y)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Mag je het inkleuren via photoshop?


    Like I never been hurt before.

    Psyche schreef:
    Mag je het inkleuren via photoshop?

    Hm, liever dat je het gewoon bij tekenen houdt. Maar als je het toch doet -want je mag van me- zorg dan dat het wel niet te fake overkomt, allright? :Y)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Crime schreef:
    (...)
    Hm, liever dat je het gewoon bij tekenen houdt. Maar als je het toch doet -want je mag van me- zorg dan dat het wel niet te fake overkomt, allright? :Y)


    Oké.


    Like I never been hurt before.

    slecht dunno


    "Ignite, my love. Ignite."

    mine schreef:
    slecht dunno

    Ik denk dat je de opdracht niet hebt begrepen. :x Het was de bedoeling om te tekenen, en het moest een kauwgumpakje zijn. : D Oftewel heb je de verkeerde url gegeven.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO