• De afgelopen tijd ging het niet echt goed bij mijn thuis. Mijn broer is gestopt met zijn opleiding, had geen baan en meer van die dingen. Mijn moeder is dus een controlefreak, dus die werd daar helemaal gek van. Ze zit altijd al op onze rug, waar ik en mijn broer dus niet tegen kunnen, maar nu werd het ontzettend erg. Alles moest gaan zoals zij wilde en ze was gewoon niet meer te genieten.
    Mijn broer en ik zijn dus niet zoals zij en begonnen het ontzettend irritant te worden. We kregen steeds meer ruzie thuis en gisteren is mijn broer uit huis getrapt. Ik ging spullen naar hem brengen, achter de rug van mijn moeder om. Vanmorgen kreeg ik ruzie met mijn vader en ben ik weggelopen. Mijn ouders zijn dus in twee dagen, allebei hun kinderen kwijt. Ik was naar de rijn gegaan, daar woon ik vlakbij en had mijn vriend gesmst. Hij weet dat ik daar graag zit dus hij is mij komen zoeken. Ondertussen was ik op een steen gevallen en nu heb ik een grote bult op mijn hoofd.
    Tot dinsdag avond blijf ik bij hem, om mijn hoofd even rust te geven. Als ik nu naar huis ga krijgen we weer ruzie denk ik. Ik moet gewoon even mijn gedachten aan de kant zetten en de rust terug zien te krijgen. Mijn ouders weten dat ik hier ben, ben net een paar spullen gaan ophalen voor school enzo..

    Edit: Hij woont nog bij zijn ouders, zij vinden het niet erg dat ik hier blijf. Wel vinden ze het rot voor mij en mijn familie dat er ruzie is..

    [ bericht aangepast op 7 nov 2010 - 19:17 ]


    Ik ben gemeen xoxo

    Wauw, heftig.
    Sterkte!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Oh dat is wel geod dat je ouders weten waar je bent, anders worden ze egt pissed. maar misschien moet je wel een keer met jou ouders praten en een uitweg zoeken.


    They fell in love, didn't they?

    snuggle schreef:
    Oh dat is wel geod dat je ouders weten waar je bent, anders worden ze egt pissed. maar misschien moet je wel een keer met jou ouders praten en een uitweg zoeken.

    Ja, doe ik ook. Maar ik wil eerst even rust in mijn hoofd, want nu ben ik veel te druk en te kwaad en dan kan ik niet echt rustig praten of zo. Daarom ben ik nu ook bij mijn vriend.


    Ik ben gemeen xoxo

    Beleza schreef:
    (...)
    Ja, doe ik ook. Maar ik wil eerst even rust in mijn hoofd, want nu ben ik veel te druk en te kwaad en dan kan ik niet echt rustig praten of zo. Daarom ben ik nu ook bij mijn vriend.


    dat is wel beter, en die ouders vinden het wel goed en zo? Ouders hé die begrijpen dus egt nooit iets. Het enige wat ik nog kan doen is succes wensen.


    They fell in love, didn't they?

    wow echt heftig 0.0 ik heb hier ff geen woorden voor....


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hoop dat alles goed goed komt.
    Sterkte (flower)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Heftig!
    Sterkte!
    Ik hoop voor je dat het weer goed komt tussen jouw en je ouders


    Never forget the things that make you smile

    snuggle schreef:
    (...)

    dat is wel beter, en die ouders vinden het wel goed en zo? Ouders hé die begrijpen dus egt nooit iets. Het enige wat ik nog kan doen is succes wensen.


    Ja, die vinden het goed. Ze vroegen wel of mijn ouders wisten waar ik was, maar verder hebben ze er geen problemen mee. Mijn vriend en ik hebben nu ook al 7,5 maanden, net iets langer.

    @iedereen
    Dank jullie voor de steun!


    Ik ben gemeen xoxo

    soms heb ik ook zin om het huis uit te vluchten en bij een vriend(in) te gaan logeren ofso, maar zulke goede vriend(inn)en heb ook weer niet dat ik het ze durf te vragen

    Heftig.. Sterkte ermee!


    You are beautiful, you are love.

    Join the club :Y) Enkel kan ik hier in duitsland niet weglopen. Man,ik had het gisteren moeten doen toen ik nog in belgie zat ;(


    We're hiding behind skin that's too tough

    xjustxmyself schreef:
    Wauw, heftig.
    Sterkte!


    I'm just a little girl in a big mean world.

    xjustxmyself schreef:
    Wauw, heftig.
    Sterkte!


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Essence schreef:
    Heftig.. Sterkte ermee!


    You can't fly unless you let yourself fall.