• en daar gaan we weeeer. jeeeeuj . :Y)


    Life is a beautiful struggle

    Stond er dan nog meer in dan je vertelde? Of moet je telkens aan hetzelfde denken? :o
    Maar dat heb jij dan wél goed gedaan en daar moet je toch trots op zijn (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Nee denk steeds aan hetzelfde.. waren gewoon meerdere smsjes waarin soort van dezelfde dingen stonden.
    Ja en dat heb ik hem ook verteld. En ik zei 'Ik ging er niet mee door' Zei hij 'Maar ik wel..' Oh jezus, ik mis hem zó erg (huil)


    -

    Ja sorry hoor, maar dat vind ik zó zwak. Je weet zelf dat je dan fout bezig bent, maar tóch wil hij het niet veranderen voor jou .___. ARGH.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Is het ook. En ik zou eigenlijk vet boos op hem moeten zijn maar ik kan het gewoon niet.. daarvoor hou ik nog teveel van hem ;$


    -

    Nouja boos worden is ook niet goed, maar ik snap het gewoon niet. Ik kan het he-le-maal niet begrijpen o.o Nog niet een heel klein beetje. Wel waarom jij het uit hebt gemaakt, maar niet waarom hij dat deed o.o Ik begrijp het gewoon níet.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Nou omdat hij niet wist of hij wel een relatie aankon op deze leeftijd -kuch ik ben een jaar jonger en ik wil hem wel maargoed.
    Hij wil gewoon vrijheid weetje, kunnen doen met meisjes wat ie wil..

    Zoiets ong. Ja ik kan het ook niet echt goed uitleggen maar ik weet het wel vanuit zijn kant zegmaar.


    -

    Maar ja ik snap niet waarom hij jou daarvoor op wil geven o.o
    Pff zo iemand als jij vindt ie nooit meer.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Misschien ook wel, je weet maar nooit ;$
    Maarja , ik snap het ook niet echt helemaal hoor ..


    -

    Ik hoop van niet :X Is dat erg?
    Oh en ik kan jeroen soms echt wel wurgen .___.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Weet je wat zó toevallig is?
    Die Richard en Rodina gaan dit weekend ook uit elkaar, dat weten ze gewoon en toch gaat ze wel naar hem toe.
    Maar die jongen denkt ook aan andere meisjes en dat meisje wil het ook gewoon helemaal niet uit hebben, maar je kan er niks tegen doen.
    Dat is gewoon precies hetzelfde als wat ik en Jeroen hadden..
    Onze relaties leken ook echt heel veel op elkaar, ook beide dezelfde voorletter enzo..
    De karakters van de meiden leken echt op elkaar, net zoals van de jongens.
    Dat had gewoon zo leuk kunnen worden met z'n 4en ..
    Maar nu willen de jongens allebei niet meer ..


    -

    Stamppot schreef:
    Ik hoop van niet :X Is dat erg?
    Oh en ik kan jeroen soms echt wel wurgen .___.

    Nee dat is niet erg.
    Ik hoop dat ie nooit meer gelukkig word in de liefde x'D
    Tenzij het met mij is ..
    Maar ik hoorde vandaag dat Jeroen er ook mee zit, maar ik wil hem zo graag nog even spreken over iets. Maar ik wil hem alleen spreken als ie echt alleen is weetje .. ;$


    -

    Echt waar? Jeetje..
    Gaat ze daarheen om te doen alsof er niets is of omdat ze het uit gaat maken? En is de reden ook precies hetzelfde? o.o
    Maar iig, dan hebben jullie wel steun aan elkaar! Zij kan jou iig meer steun bieden dan ik (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Genius schreef:
    (...)
    Nee dat is niet erg.
    Ik hoop dat ie nooit meer gelukkig word in de liefde x'D
    Tenzij het met mij is ..
    Maar ik hoorde vandaag dat Jeroen er ook mee zit, maar ik wil hem zo graag nog even spreken over iets. Maar ik wil hem alleen spreken als ie echt alleen is weetje .. ;$

    Maar hoe weet je of ie echt alleen is? :o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Stamppot schreef:
    Echt waar? Jeetje..
    Gaat ze daarheen om te doen alsof er niets is of omdat ze het uit gaat maken? En is de reden ook precies hetzelfde? o.o
    Maar iig, dan hebben jullie wel steun aan elkaar! Zij kan jou iig meer steun bieden dan ik (:

    Neenee ze hebben het erover gehad. En hij wil het uitmaken maar zij wil echt totaal niet, maar hij wil graag dat ze dit weekend nog komt. En ze zei van dat ze dan gingen praten en praten maar dat ie toch niet van gedachten veranderd en het dus uit is ..
    En de reden is zo ongeveer ook hetzelfde ja, alleen stuurt die jongen niet van die kut smsjes naar een meisje.
    Maar ze zei dat ze al een tijd met dit probleem zaten, dat hij aan meisjes dacht zegmaar. En aangezien dit van mij en Jeroen dan zó dichtbij is dan ga je echt wel nadenken over je eigen relatie..

    Jaa we praten ook echt avonden lang met elkaar hierover ;$


    -

    Stamppot schreef:
    (...)
    Maar hoe weet je of ie echt alleen is? :o

    Dat zegt ie dan wel hoor, als Richard er is meld ie dat wel.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    -