• Ik wil een liedje schrijven alleen weet ik niet zo goed hoe ik het moet doen ik wil het refrein in het engels hebben de rest nederlands en de titel moet Amazing heten weten jullie hoe ik het kan doen ? schrijf me dan via PB AUB ..!! Thnnxxx alvast :D

    Mensen jullie etten alleen op de spelfouten daar heb ik niet om gevragd :P
    Maar als je me wilt helpen kun je dan via pb een stukje verzinnen dan kan ik daar wat dingen uithalen thnxx (H)

    [ bericht aangepast op 6 nov 2010 - 21:07 ]


    hoiokdoei?

    Ik kan je niet verder helpen dat te zeggen dat 'Amezing' verkeerd is geschreven. Het moet 'Amazing' zijn. :Y)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Je kan het beste eerst de tekst schrijven en daarna pas ze de titel bedenken. Dat is makkelijk dan gelijk zeggen dat het liedje Amazing moet zijn. (:
    En het slimste is om één taal te kiezen, in plaats van het refrein een andere taal te doen. (:

    [ bericht aangepast op 6 nov 2010 - 20:57 ]


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Je kan het beste eerst de tekst schrijven en daarna pas ze de titel bedenken. Dat is makkelijk dan gelijk zeggen dat het liedje Amazing moet zijn. (:
    En het slimste is om één taal te kiezen, in plaats van het refrein een andere taal te doen. (:

    Hahaha, jullie letten egt overal op (krul)


    They fell in love, didn't they?

    snuggle schreef:
    (...)
    Hahaha, jullie letten egt overal op (krul)

    Ja, sorry. :'D
    Ik vind spelfouten echt heel irritant. ;x


    your eyes are like stars in the night.

    Titel aangepast > 'schrijfen' > 'schrijven' ^^.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Poseidon schreef:
    (...)
    Ja, sorry. :'D
    Ik vind spelfouten echt heel irritant. ;x


    Weet je dat het de topicmaker ook vaak irriteert dat echt 99% procent van de reacties gewoon om de spelfoutjes gaan? ;)


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    Turnsole schreef:
    (...)

    Weet je dat het de topicmaker ook vaak irriteert dat echt 99% procent van de reacties gewoon om de spelfoutjes gaan? ;)

    Moet ik mij ook aangesproken voelen? (nerd)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    ik vraag om een liedje niet de spelfoutenn .!! :@ :P


    hoiokdoei?

    Poseidon schreef:
    (...)
    Ja, sorry. :'D
    Ik vind spelfouten echt heel irritant. ;x

    Hahaha, mij niet gezien (krul)


    They fell in love, didn't they?

    Crime schreef:
    (...)
    Moet ik mij ook aangesproken voelen? (nerd)


    Euh neen. Jij bent maar één, maar is het niet irritant als de topicmaker al weet dat er een foutje is en dat liever niet tig keer herhaalt moet worden?
    En trouwens, het was maar een weetje.


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    SuikertjeJB schreef:
    ik vraag om een liedje niet de spelfoutenn .!! :@ :P

    AHahaha, we dwalen af van de "topic" :]


    They fell in love, didn't they?

    SuikertjeJB schreef:
    ik vraag om een liedje niet de spelfoutenn .!! :@ :P


    Als je inspiratie nodig hebt, dan kan je altijd nog naar dingen kijken die jij "amazing" vindt. Het spijt me, maar als ik weer een liedje voor je bedenk, dan is het mijn liedje. En daar heb je schijt aan. ;)


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    Turnsole schreef:
    (...)

    Euh neen. Jij bent maar één, maar is het niet irritant als de topicmaker al weet dat er een foutje is en dat liever niet tig keer herhaalt moet worden?
    En trouwens, het was maar een weetje.

    Oh, foew, ik was al bang dat ik een stoute reactie had neergedropt. $:


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Turnsole schreef:
    (...)

    Als je inspiratie nodig hebt, dan kan je altijd nog naar dingen kijken die jij "amazing" vindt. Het spijt me, maar als ik weer een liedje voor je bedenk, dan is het mijn liedje. En daar heb je schijt aan. ;)


    Je zegt als ik Weer een liedje voor JE bedenk, dan is het mijn liedje wanneer heb jij voor mij een liedje bedacht ? Want je zegt Weer ? Dus wanneer heb ik een liedje van jou gekregen?? xD OMG


    hoiokdoei?

    Haha, ik lach kapot om jullie reactie´s. GE-WEL-DIG gewoon!


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!