• Haay x3

    Ik heb dus een idee voor een verhaal,maar weet niet of het een goed idee is dus hier komt ie:


    Nou Georg is in het verhaal homo(ja sorry x'D)&niemand weet dat,totdat hij gevoelens voor Tom krijgt.Tom denkt dat het maar een grapje is&blijft Georg er mee af zitten zeiken dat dat het domste grapje ooit is.Georg raakt er overstuur van en zegt dagen niks tegen Tom.Uiteindelijk gaan Bill&Gustav naar hem toe om te vragen wat er is,en Georg probeert het te vertellen,maar Tom komt even later vrolijk binnen gewandelt met zijn nieuwe vriendin waar hij smoor op is.Hoe het verder afloopt zie je zelf wel.


    Nou zeg maar of je het wat vind&of ik er een verhaal over moet maken of niet x'D


    x3


    Lalalalalalalala.

    DOEN!!


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Geniaal lieford!!! weetje ik ga een paar series verwijderen zoasl mijn nieuwste!! die zijn toch maar stom!!


    *He's the one.

    jah lijkt me lijk en ik wil wel een rol als je die nodig hebt


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    GEWELDIG:O!!
    mag ik dan die vriendin van tom zijn xD
    xx << oja heel orgineel :D:D


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Oeh orgineel!! Als je hem maakt zal ik hem wel maken! Dus maak je hem dan moet je het laten weten!! (Mag ik btw heel heel heel misschien een rolletje? ^^) :$:D


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    DOENDOENDOENDOENDOENDOEN
    ajb [A]
    geef me maar bericht als hij er is,, ik ga hem zeker lezen x3

    Oke ik ga het doen&open zo meteen een rollen topic.


    Lalalalalalalala.

    Leuk ik zal em maken

    haha ik wil er in spelen, maakt niet uit als wat!!!


    *He's the one.

    ben nu all benieuwdd!!

    DOOEENNNN!!!(baby)

    doen!
    ik vind het egt eeen heeeeeeeeel orgineeel ideee! ik hoop dat je er aan begint! ik kan niet wachten!
    xX.michelle
    ps;;mag ik dan een rolletjee (A)!?

    je moet het doen <33


    A. ikmisje.

    stoer!
    moet je doen!:D


    I am an idiot, I move.