• Diep van binnen willen we allemaal een roker zijn. Zoals iedereen weet zijn rokers socialer, gezelliger en hebben een beter seksleven. Ondanks dat aarzelen veel mensen om te beginnen. Ze zien op tegen gewenningsverschijnselen of hebben last van koudwatervrees. Deze site is bedoeld om die mensen te ondersteunen. Droomt u er ook al jaren van om met opgeheven hoofd de rokerscoupe binnen te stappen? Aarzel niet! U kunt beginnen met roken op elk gewenst moment van de dag en op elke gewenste plaats.


    Dát ben ik tegengekomen toen ik ging werken aan mijn project over roken.
    Het komt van www.beginnenmetroken.nl. Komop, dit vind ik echt niet kunnen. Een site die je helpt met roken. Alsof het goed is :o

    Wat vinden jullie hiervan? & Moet je dat niet melden ergens?

    [ bericht aangepast op 5 nov 2010 - 19:35 ]


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Hoe zorg ik ervoor dat ik de sigaret niet per ongeluk in mijn neus steek?

    o m g serieus mensen, jullie denken toch niet dat dit echt is? :')


    There are several things that I have been doing wrong.

    Is waarschijnlijk een reactie op 'In iedere roker zit ook een stopper.', zulke dingen moet je niet al te serieus nemen. :Y)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    GuitarGs schreef:
    Ah joh, ze kiezen er zelf voor. (krul)


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    hilarisch xD
    maar wel stom. ik zou het melden, ik ben anti-drugs, en mijn oma is bijna gestorven aan kanker omdat ze er zo veel rookte en nu ken ik nog iemand die op sterven ligt door te roken! het stinkt, je tanden en vingers gaan er geel van zien, je krijgt net een SLECHTER seksleven (sneller uitgeput, niet zo leuk voor de dames xD), en je verneukt je stem en longen ermee.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    XD


    #WWED - What Would Emma Do?

    Kruidnoot schreef:
    Jonge, dat is gewoon een grap :'D. Aansteektechnieken? Fysieke aspecten? Yeah, right.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Kruidnoot schreef:
    (...)

    How do you know? (cat)

    Niet zeker, maar zou het niet heel veel moeite zijn om een hele site hierover in elkaar te steken zonder reden. & Ze verkopen trouwens er ook nog t-shirts & mokken bij. Oke, als je het goed doorleest is het wel hilarisch, haha. Maar ik vind dat het niet kan. (cat)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Libertines schreef:
    Hoe zorg ik ervoor dat ik de sigaret niet per ongeluk in mijn neus steek?

    o m g serieus mensen, jullie denken toch niet dat dit echt is? :')


    Hahah, nee, dat kan gewoon niet :'D.

    [ bericht aangepast op 5 nov 2010 - 19:58 ]


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Diep van binnen willen we allemaal Dood zijn. Zoals iedereen weet zijn rokers asocialer, dronken en hebben een hoerig seksleven. Ondanks dat aarzelen veel mensen om te beginnen. Ze zien op tegen gewenningsverschijnselen of hebben last van koudwatervrees. Deze site is bedoeld om die mensen te the laten sterven. Droomt u er ook al jaren van om met opgeheven hoofd de dood binnen te stappen? Aarzel niet! U kunt beginnen met uw longen verkloten op elk gewenst moment van de dag en op elke gewenste plaats




    so :'']


    =

    Peanutxhead schreef:
    Diep van binnen willen we allemaal Dood zijn. Zoals iedereen weet zijn rokers asocialer, dronken en hebben een hoerig seksleven. Ondanks dat aarzelen veel mensen om te beginnen. Ze zien op tegen gewenningsverschijnselen of hebben last van koudwatervrees. Deze site is bedoeld om die mensen te the laten sterven. Droomt u er ook al jaren van om met opgeheven hoofd de dood binnen te stappen? Aarzel niet! U kunt beginnen met uw longen verkloten op elk gewenst moment van de dag en op elke gewenste plaats




    so :'']

    -plat.-_O_


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Peanutxhead schreef:
    Diep van binnen willen we allemaal Dood zijn. Zoals iedereen weet zijn rokers asocialer, dronken en hebben een hoerig seksleven. Ondanks dat aarzelen veel mensen om te beginnen. Ze zien op tegen gewenningsverschijnselen of hebben last van koudwatervrees. Deze site is bedoeld om die mensen te the laten sterven. Droomt u er ook al jaren van om met opgeheven hoofd de dood binnen te stappen? Aarzel niet! U kunt beginnen met uw longen verkloten op elk gewenst moment van de dag en op elke gewenste plaats




    so :'']


    Omg, hierom moest ik lachen. Om de site zelf dus niet (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Scandal schreef:
    Ik vind zoiets eigenlijk niet kunnen.
    Maar zo'n 'pro-ana'-site vind ik ook niet kunnen. Maar daar zetten ze wel vaak zo'n waarschuwing voor.


    They fell in love, didn't they?

    Libertines schreef:
    Hoe zorg ik ervoor dat ik de sigaret niet per ongeluk in mijn neus steek?

    o m g serieus mensen, jullie denken toch niet dat dit echt is? :')

    Indeed :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Scandal schreef:
    Ik vind zoiets eigenlijk niet kunnen.
    Maar zo'n 'pro-ana'-site vind ik ook niet kunnen. Maar daar zetten ze wel vaak zo'n waarschuwing voor.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Scandal schreef:
    Ik vind zoiets eigenlijk niet kunnen.
    Maar zo'n 'pro-ana'-site vind ik ook niet kunnen. Maar daar zetten ze wel vaak zo'n waarschuwing voor.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California