• Helleu. (krul)
    Is iemand al naar deze musical geweest? Ik en mijn vader willen er graag heen maar ik heb nog een paar vraagjes.
    # Tot wanneer speelt de musical?
    # Is het de moeite waard om erheen te gaan?
    # Er staat dat de nummers 'veelal in de Engelse versie' zijn. In welke taal wordt er dan nog meer gespeeld? o.o
    We willen er dus heel graag heen, maar het is niet dichtbij, dus ik wil wel eerst zeker weten dat het een goede musical is. :'D
    Alvast bedankt! ×


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ze worden in 't Engels en Nederlands gezongen. En ja, volgens mijn ouders is 't zeker de moeite waard :Y) Meer weet ik niet..


    "I shut my eyes in order to see.'

    C0RPSE schreef:
    Ze worden in 't Engels en Nederlands gezongen. En ja, volgens mijn ouders is 't zeker de moeite waard :Y) Meer weet ik niet..


    Okey. Hm, dat vind ik iets minder. Maar, worden er veel nummers in het Nederlands gezongen?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    GuitarGs schreef:
    (...)

    Okey. Hm, dat vind ik iets minder. Maar, worden er veel nummers in het Nederlands gezongen?

    Ehh, dat weet ik niet, sorry :x Ik ben er zelf namelijk niet geweest


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mijn vriendin zei dat hij zeker de moeite waard was.

    Ik ben in London naar die musical geweest (2x) maar ik vond hem erg goed _O_
    Alleen weet ik niet hoe het precies in het Nederlands is :')


    There are several things that I have been doing wrong.

    Ik ga volgende week woensdag. Maar met kaartjes te bestellen zag ik dat het toch nog een tijdje duurt. =P
    Maar hij is zowat op iedere dag.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Voldie schreef:
    Mijn vriendin zei dat hij zeker de moeite waard was.


    Weet je ook of er veel nummers in het Nederlands gezongen worden?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Kaidaaa, ik zei toch dat hij de moeite waard is !! (A)

    luister nou maar braaf naar je vriendinnetje(A) - puppy eyes-


    I solemny swear i am up to no good

    Ik ben er geweest, en hij is fantastisch.
    Bijna alle nummers zijn (gelukkig!) Engels en er zitten maar een paar Nederlandse tussen (die wel prachtig gezongen worden).

    Echt een aanrader!

    Hier sprak een Queen-fan. =P


    ars moriendi

    Ik heb 'm gezien in Londen, een jaar terug. Echt keigaaf.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zeker weten de moeite waard! Ik ben er pas heen geweest en ik vond het echt super. Hij speelt in het Beatrixtheater in Utrecht.
    De prijs van de kaartjes weet ik niet zeker, want ik ben er via een aanbieding heen gegaan. Je kan denk ik de prijs wel op de site vinden.
    De liedjes worden in het Engels gezongen, maar ik geloof eentje wordt in het Nederlands gezongen -radio gaga-.


    A line is a dot that went for a walk.