• Ik ben net naar de fysiotherapeut geweest voor mijn knieën, omdat ik daar al vet lang last van had. Hij ging onderzoeken waardoor het kon komen en het schijnt dat zo ongeveer heel mijn onderlichaam verkeerd staan.
    Mijn knieën staan heel erg ver naar binnen, komt door mijn heupen en mijn voeten. Mijn ene spier is hierdoor dus heel kort geworden, en de andere is uitgerekt.
    Mijn heupen zijn dus niet goed. Ik heb een lichte vorm van scoliose, waardoor mijn heupen niet goed staan. Ze zijn niet flexibel genoeg, vooral de linker niet, en de spieren eromheen zijn te slap om mijn knieën te corrigeren.
    Normaal gesproken lopen mensen op hun buitenkant van de voet, ik op de binnenkant. Hierdoor gaan mijn knieën naar buiten staan. Dit heb ik vooral erg met mijn linkerbeen, dus er is een verband tussen heup en voet heb ik geleerd, want mijn linkernie staat ook verder naar binnen als de rechter. Ook mijn grote-teen kracht is niet goed genoeg, maar dat is een theorie van mijn therapeut zelf, iets wat hij zelf heeft ontdekt en al heeft toegepast. Maar daar gaan we dus ook aan werken.. Dit is trouwens ook erger bij mijn linkerteen dan bij de rechter (rechts is dus sterker).
    Ik heb nooit gemerkt dat er iets mis met mijn knieën was, want ik heb het al heel mijn leven. Maar doordat ik de laatste tijd veel sport, doet het pijn. Nu moet ik dus heel mijn onderlichaam gaan veranderen. Volgens de therapeut gaat het heel lang duren en heel zwaar worden..


    Ik ben gemeen xoxo

    veel sterkte (: !!
    mijn vriend heeft eigenlijk iets gelijkaardig , ik wil je geen schrik aanjagen , maar hij heeft toch al een paar pijnlijke operaties moeten ondergaan, maar bij hem was het om beter te kunnen stappen ^^


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Seel schreef:
    veel sterkte (: !!
    mijn vriend heeft eigenlijk iets gelijkaardig , ik wil je geen schrik aanjagen , maar hij heeft toch al een paar pijnlijke operaties moeten ondergaan, maar bij hem was het om beter te kunnen stappen ^^

    Het kan mij niets schelen hoe het probleem opgelost wordt, als het maar wordt opgelost. Want wat ik wil is gewoon kunnen sporten zonder die pijn.


    Ik ben gemeen xoxo

    Wow, dat is wel heftig.
    Succes! (flower)


    Hope goes lost but never dies.

    :o
    Succes, je kan het gebruiken :o


    No growth of the heart is ever a waste

    wow heftig Ö succes!!!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Nightshade schreef:
    Wow, dat is wel heftig.
    Succes! (flower)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Wow, dat is echt heftig... Heel veel succes toegewenst! (:


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Heftig, heel veel sterkte en succes!


    You try so hard not trying to try so hard.

    wow heftig, ik hoop voor je dat alles goed zal komen :') & ik begrijp je wel na al die jaren ben je er achtergekomen dat er eigenlijk veel mis is met je onderlijf. sterkte! <3.


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Bij de titel dacht ik echt aan iets heel anders :')

    Anyway, sterkte!


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Wow, dat is rot voor je.. Veel sterkte (flower)


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Romances schreef:
    Bij de titel dacht ik echt aan iets heel anders :')

    Anyway, sterkte!

    Dan ben ik toch niet de enige haha.

    Sterkte(flower)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Oh. Stiekem heb ik dus écht medelijden hé.
    Veel sterkte (flower)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Nightshade schreef:
    Wow, dat is wel heftig.
    Succes! (flower)


    You can't fly unless you let yourself fall.

    zal ik je vertellen dat mijn heupen ook helemaal slecht staan waardoor ik altijd last van me rug heb gehad, tot iemand me er op wees dat ik recht moest staan maar dat dat niet ging omdat ze ongelijk stonden. Nu heb ik steunzolen en gaat het veel beter.
    dit klinkt miss maar ach, zeur niet dat is haast niks.
    maar naast daardoor die rugpijn heb ik ook nog gewrichtsproblemen.
    iedereen zegt wel tegen me bijvoorbeeld (ik snap het niet maar tog) je hebt een moooi lichaam maar ze zouden eens moeten weten hoe slecht het functioneert!


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget