• Ik weet niet ofdat iedereen al een keer overgeschreven heeft.
    Maar wat is de grappigste of domste wat je ooit hebt moeten overschrijven.
    En anders als je niet weet, welke grappigste of domste straf je ooit hebt gehad?

    Ik moest vandaag eigenlijk 1000 keer de naam 'Bambi' moeten schrijven in de les. Gelukkig mocht ik stoppen toen ik bij 325 was.(flower)

    xxx

    [ bericht aangepast op 4 nov 2010 - 22:06 ]


    <3

    100 x: Ik mag niet in de spiegel kijken tijdens de les, en al helemaal niet mezelf opmaken -_-

    Riavvolgere schreef:
    Ik mag geen kauwgum tijdens de lessen, en ook mag ik de leraar de heer van Pelt niet onderbeken tijdens zijn lessen!!!
    De uitroeptekens moesten erbij, en ik moest hem 10 a4tjes, voor én achterkant. Klootzak. ik werd er echt boos van.

    dan zou ik heel groot schrijven zodat die hele zin net op 1 kant past.. (krul)


    Life is a beautiful struggle

    Omdat niemand in onze klas met Duits de zin 'Ich fand der Sänger geil' wilde zeggen, vanwege het woord geil, moesten we het allemaal een paar keer overschrijven >.<


    never give up, even if you're falling down so hard

    Nightshade schreef:
    'Ik mag de concierge niet bij zijn voornaam noemen, want dat is respectloos.' (cat)

    ik noem onze congiérge altijd bij voor naam. (cat)


    Life is a beautiful struggle

    Heel Aardrijkskunde boek overschrijven. (Boek van 250 pagina's) En toen da wijf het had scheurde ze het voor mijn neus kapot zonder er naar te kijken.
    Dit is dan niet overschrijven maar wel gênant: 25x de vogeltjes-dans voor de klas doen met een vriendin. Omdat je contestant het deuntje doet...(krul)


    Love is in the Air, Jammer genoeg kan ik niet Vliegen