• Ik weet niet ofdat iedereen al een keer overgeschreven heeft.
    Maar wat is de grappigste of domste wat je ooit hebt moeten overschrijven.
    En anders als je niet weet, welke grappigste of domste straf je ooit hebt gehad?

Ik moest vandaag eigenlijk 1000 keer de naam 'Bambi' moeten schrijven in de les. Gelukkig mocht ik stoppen toen ik bij 325 was.(flower)

xxx

[ bericht aangepast op 4 nov 2010 - 22:06 ]

<3

Ik moest de regelementen 8x overschrijven. En nee, dat is niet weinig. 1x het regelement was ongeveer 4 kantjes. .__. gelukkig, kuchkuch wat ik niet wist ><, mocht ik na 5x stoppen, en guess, ik was al bij de 8ste keer.

Destroy what destroys you.

Ik moest een x op de basisschool 2 A4'tjes voor + achterkant volschrijven met de tekst; Ik mag niet met inktpotjes gooien.
    We gingen met handarbeid iets met inkt doen en ik vond het leuk om met inktpotjes te kloten iplv. het te gebruiken om een tekening te maken.

Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

Ik heb tijdens strafstudie héél het schoolreglement mogen overschrijven, man ik heb er voor gezorgt dat ik nooit meer strafstudie heb gehad xd

Let us die young or let us live forever.

"Mijn naam is Simon."

Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

Wel deze is wel al 2 jaar geleden gebeurt x')
    We kwamen het nederlandse klaslokaal binnen en er was een trek en duw spelletje aan de gang toen we de klas binnen moesten gaan.
    En ik deed niet eens mee...duuuusjha.
    In ieder geval, iemand duwde enorm hard tegen me, waardoor ik super hard tegen de deur vloog.
    En die deur ging dus nog verder open dan dat ze al stond en recht door de muur van dat lokaal:X
    Er zat een groot gat in de deur waar de klink zo zat :')
    En natuurlijk stak die leerkracht alles op mij waardoor ik naar de directrice moest gaan x')
    Ok dus dat deed ik uiteindelijk maar toen ik op haar kantoor aankwam, zei ik doodleuk dat ik geen flauw idee had waarom ik moest komen.
    Met als gevolg dat ik een nog kwadere leerkracht had :D
    Ze wilde me laten nablijven, maar ben het gewoon afgetrapt (A)

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

het vreemste woord was: hottetottemilitairetentententoonstelling 50x

en ik moest 2x de begrippen van geschiedenis overschrijven.

Maar de raarste zin was ooit: Henk is een steen, piet is balk, willem is een diamant en sjaak is een paal. 10x
    omdat ik dat de hele tijd in klas zei xD

"Ignite, my love. Ignite."

ik moest voor tekenen opschrijven : 'als ik het raam op wil, moet ik toestemming vragen van de docenté.'
    ik dacht echt ; wtf ? ik wil het raam niet op..

Life is a beautiful struggle

en als ik het zelfde als jou moest doen zou ik gewoon letterlijk opschrijven : '1000 keer de naam Bambi' en ze kunnen niet zeggen dat het fout is, want het is technisch gezien goed..

Life is a beautiful struggle

YoYoYoghurt schreef:
    250x
    ''Ik mag niet schreeuwen tegen mijn moeder.''
    Dat moest ik dus van mijn moeder een keertje 250x opschrijven. Hielp het? Nop. (cat)

Van je moeder? O.o Dat is raar.

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Niks. (krul)

Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

'Ik mag de concierge niet bij zijn voornaam noemen, want dat is respectloos.' (cat)

Hope goes lost but never dies.

"Vinger in je kont" 300 x

''Supercalifragilisticexpialidocious.'' ofzo xd

walking get's too boring, when you learn how to fly..

'Ik mag niet schelden in de klas.' Groep 8, 20 keer.
    Goh, meneer Jelle moest eens weten :']

[ bericht aangepast op 5 nov 2010 - 16:21 ]

No growth of the heart is ever a waste

'Ik mag niet zingen in de klas' 50 keer schrijven in het 2e leerjaar. T__T

All this dampness is damp.