• Ik weet niet ofdat iedereen al een keer overgeschreven heeft.
    Maar wat is de grappigste of domste wat je ooit hebt moeten overschrijven.
    En anders als je niet weet, welke grappigste of domste straf je ooit hebt gehad?

    Ik moest vandaag eigenlijk 1000 keer de naam 'Bambi' moeten schrijven in de les. Gelukkig mocht ik stoppen toen ik bij 325 was.(flower)

    xxx

    [ bericht aangepast op 4 nov 2010 - 22:06 ]


    <3

    Ik moest 300x opschrijven.

    'Ik vind docenten aardige mensen behalve als ze een goede docent willen zijn'


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Ik heb nooit een rare zin moeten schrijven als straf, haha.(krul)


    effort never betrays you

    GAYBUDDY schreef:
    en als ik het zelfde als jou moest doen zou ik gewoon letterlijk opschrijven : '1000 keer de naam Bambi' en ze kunnen niet zeggen dat het fout is, want het is technisch gezien goed..


    Daar dacht ik eerst ook aan. Ik zei dat zo tegen me vriendin, maar die leraar keek me nogal kwaad aan toen. Als ik dat had gedaan had hij me eruit gestuurd. Dusjaa. :(

    xxx


    <3

    Archer schreef:
    Mannen zijn slimmer dan vrouwen.

    Boh!


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik moest zoiets overschrijven van: als de meester zegt dat we naar buiten moeten dan doen we dat ook ik denk ongeveer zo'n 100 keer ofsow. vergeten XD


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    In boeken staat toch altijd dat "niets uit deze opgave schriftelijk gekopieerd mag worden zonder schriftelijke toestemming van de auteur". Dat heb ik een keer moeten overschrijven,dus ik schreef letterlijk op dat ik illegaal bezig was.

    Zo is mijn moeder een keer onder haar strafwerk uit gekomen,door te zeggen dat dat niet mag. De leraar vond dat zo goed dat hij haar strafwerk introk.

    Ik heb ook een keer een opstel moeten schrijven over het feit dat kauwgom kauwen verboden moest worden en een keer over vergeet-me-nietje.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2010 - 0:20 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik moest van mijn afdelingleidster 500x opschrijven "Ik mag geen leraren uitlachen als meneer/mevrouw geen goed Nederlands spreekt"


    Never wait for perfection, just make it.

    Ik weet wel de irritantste:
    "Ik mag niet praten tijdens de les, want dan verstoor ik de concentratie van iedere leerling en de docent, waardoor de efficiëntie van de gehele les verloren gaat."
    100x
    Omg. Omdat ik praatte tijdens natuurkunde, die gast is gek.
    Ik vind die dicteezinnen ook echt vaag!

    Maar ik moest bij Frans ook een keer 50x "Je détèste la France." overschrijven, omdat de lerares zei dat als je nog wat zei je dat dan 50x moest overschrijven, en ik hoorde het niet. Hele klas zo stil, ik: "Je détèste la France!" ze was bet chagrijnig "=.=


    Alis volat propriis

    Patos schreef:
    Ik moest van mijn afdelingleidster 500x opschrijven "Ik mag geen leraren uitlachen als meneer/mevrouw geen goed Nederlands spreekt"

    Ik ook! Kan ik er wat aan doen dat ik geen Russisch spreek! En het is soms gewoon te grappog wat je leraren allemaal zeggen!


    Alis volat propriis

    ha het enige wat wij als straf krijgen is verhaaltjes schrijven dus ja dat vind ik dan weer niet zo erg. een keer moest ik voor muziek schrijven:Mijn muziekleraar is een hele aardige man. of zoiets. maar die vent is echt dood eng. er gaan geruchten dat hij een meisje eens een liefdesbrief heeft gestuurd.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Ik moest eens 500x opschrijven: 'Ik mag mijn wiskunde schrift nooit meer vergeten.
    Echt, ik was hem 1x 'vergeten', ik moest eigenlijk een nieuwe hebben en toen moest ik overschrijven :o
    Maar ik mocht bij 100x stoppen (:

    En een keer in de 1ste bij aardrijkskunde, die mevrouw was nogal pissed. En iedereen praatte, plots was het echt doodstil, en toen zei ik zo heel zacht tegen mijn vriendin: 'Kijk, daar heb je meneer van der Waals' -een te gekke leraar- En toen mocht ik, zonder waarschuwing terwijl een ander meisje 10 tallen waarschuwingen had gekregen, de klas uit en 1 keer het hele hoofdstuk overschrijven.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Funk schreef:
    Ik mag de plantenbak van het nederlandslokaal niet expres omgooien.

    En ik deed het echt perongeluk!

    deed je het niet perongeluk expres? (A)

    ik moest eens schrijven; Ik mag niet schelden in de les.
    omdat die docent wel eens schold met gvd, schreef ik; U mag niet schelden in de les.
    toen werd ie boos en moest ik 200x 'Ik moet strafzinnen schrijven hoe het gezegd word'
    omylord :8


    You don't have to change.

    Ik moest altijd de woordenlijsten van Frans overschrijven als ik moest nakomen bij Frans en als ik moest nakomen bij Engels moet ik willekeurige Engelse liedjes gaan vertalen die op mijn MP3 staan. Dat was niet erg. 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Niks, wij kregen nooit zulk straf (krul)


    -

    Het schema van geschiedenis dat de leraar altijd maakt, 12 blaadjes. Omdat ik omgedraaid zat, praatte en tekende in mijn agenda.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.