• Een vrouw liep over het station, perongeluk liet ze haar tas vallen.
    Een hond begon geschrokken te blaffen, en een conducteur keek geschrokken op.
    Het echtpaar dat de weg vroeg aan de man, miste hun trein omdat ze conducteur de tijd liet verschieten, door naar de hond te kijken.
    De vrouw van het echtpaar smeet haar tas op de grond, en een klein meisje bukte zich voorover om de tas op te pakken.
    Een oude vrouw met een buggy, stootte met de buggy tegen het kleine meisje aan. En de baby en het meisje begonnen beide hard te krijsen.
    [...] en [...] liepen beide langs perron 9 3/4, en omdat het geluid van de kinderen hun bezig hield, liepen ze tegen elkaar op.


    Als de vrouw haar tas niet had laten vallen, de hond niet geschrokken zou zijn en niet zou gaan blaffen. Zou de conducteur het echtpaar kunnen helpen, en hadden ze op tijd in hun trein kunnen zijn. Dan had de vrouw haar tas niet op de grond gegooid, en was het kleine meisje niet gebukt om hem op te rapen. Als het meisje niet gebukt was, had de oude vrouw door kunnen lopen, en zouden de twee kleine kindjes niet hebben gehuild.
    Als één ding anders zou zijn geweest, hadden deze twee elkaar nooit ontmoet!


    Doen of niet?
    Titel?
    Welke Hp-jongen?



    Ik ga nu oh oh cherso kijken! (krul)

    [ bericht aangepast op 4 nov 2010 - 21:28 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ATL schreef:
    Dat idee is supergaaf!
    Dus zeker doen.
    En doe Cedric al is ie al dood (:
    Everything happens with a reason, I wanna know that reason.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Oja dudes nog een eeniemeenie vraagje!

    Rollen of niet? (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Bro schreef:
    (...)

    Ik geef je gelijk _O_

    Haha, ik dacht dat ik de enige was ;3


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Bro schreef:
    Oja dudes nog een eeniemeenie vraagje!

    Rollen of niet? (krul)

    Jaa want dan wil ik een rol. :9~


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ATL schreef:
    (...)
    Jaa want dan wil ik een rol. :9~


    Welke rollen? -gayhand-


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Bro schreef:
    (...)

    Welke rollen? -gayhand-

    Gewoon leuke rollen. :9~


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik ga nu een rollen topic maken. (cat)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Bro schreef:
    Ik ga nu een rollen topic maken. (cat)

    Mooi :9~


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    rollentopic


    Big girls cry when their hearts are breaking