• Een vrouw liep over het station, perongeluk liet ze haar tas vallen.
    Een hond begon geschrokken te blaffen, en een conducteur keek geschrokken op.
    Het echtpaar dat de weg vroeg aan de man, miste hun trein omdat ze conducteur de tijd liet verschieten, door naar de hond te kijken.
    De vrouw van het echtpaar smeet haar tas op de grond, en een klein meisje bukte zich voorover om de tas op te pakken.
    Een oude vrouw met een buggy, stootte met de buggy tegen het kleine meisje aan. En de baby en het meisje begonnen beide hard te krijsen.
    [...] en [...] liepen beide langs perron 9 3/4, en omdat het geluid van de kinderen hun bezig hield, liepen ze tegen elkaar op.


    Als de vrouw haar tas niet had laten vallen, de hond niet geschrokken zou zijn en niet zou gaan blaffen. Zou de conducteur het echtpaar kunnen helpen, en hadden ze op tijd in hun trein kunnen zijn. Dan had de vrouw haar tas niet op de grond gegooid, en was het kleine meisje niet gebukt om hem op te rapen. Als het meisje niet gebukt was, had de oude vrouw door kunnen lopen, en zouden de twee kleine kindjes niet hebben gehuild.
    Als één ding anders zou zijn geweest, hadden deze twee elkaar nooit ontmoet!


    Doen of niet?
    Titel?
    Welke Hp-jongen?



    Ik ga nu oh oh cherso kijken! (krul)

    [ bericht aangepast op 4 nov 2010 - 21:28 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    doen!
    al things happen for a reason
    draco :9~
    als je hem met draco schrijft ga ik hem lezen dus wil je dan even melden?

    xxx


    Change, the only good thing in this world.

    Harry Potter gewoon, een keertje iets anders. :9~


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    Ja, je moet het zeker doen, het is origineel!

    ik ben slecht met titels, maar hmm,
    Het voorspelde toeval/The Predicted Coincidence
    (is het eigelijk de toeval of het toeval??, want dan klopt de titel niet)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Oh ja, je mag altijd met Draco doen, maar ik denk niet dat het echt bij hem past. Hij lijkt niet zo het type van 'Ik ontmoet je een keer en ik vind je aardig en ik word je vriend'

    Misschien met een aardige jongen, i dunno, Harry, Ron, Cedric, Fred of George ...
    Ja, George zou wel leuk zijn (zip)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Dat idee is supergaaf!
    Dus zeker doen.
    En doe Cedric al is ie al dood (:
    Everything happens with a reason, I wanna know that reason.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ghehehe, ik ga niet zeggen wie ik wil. Want dan lachen jullie me uit hahaha.

    Doen ja,
    titel hè, damn moeilijk.:'D 'The way it had to be.' 'If one of those things didn't happen'.
    I dunno, geen inspiratie vandaag.:'D
    Geen Draco, hij's de leukste ja. Maar hij past hier niet bij. Ik ga voor.. Cedric mss ja, ookal is hij dood.:'D Of Harry Potter, daar beleef je het meest mee.:Y)


    everything, in time

    Ik wilde het eigenlijk met Ron gaan doen, want ik vind hem zo lief. Maar - eh, Harry Potter of Cedric kan ook. SHIT, ik weet niks :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Gewoon eigen personages, en dan Drama on Hoggwards als titel ofzo :P


    Love is when Heaven and Hell collide... FOL!

    Bro schreef:
    Ik wilde het eigenlijk met Ron gaan doen, want ik vind hem zo lief. Maar - eh, Harry Potter of Cedric kan ook. SHIT, ik weet niks :Y)

    Doe Cedric want hij is leuk :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Doen of niet? Ja ;D
    Titel? Alles heeft een reden.
    Welke Hp-jongen? Jonge Sirius Black (ik zweer het, die gast is extreem aantrekkelijk ;o) ofteweeel 1 van de Wemel twins ;D


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Doen!
    Titel: Hogwarts Can Make Magic ?
    Doe maar Leo Jordaan, Olivier plank ehm of Blaise (als ik het goed schrijf)

    Hertje01 schreef:
    Gewoon eigen personages, en dan Drama on Hoggwards als titel ofzo :P


    Neenee, ik doe sowieso met de normale personages, maar ik wil ook wel rollen doen ofzo! (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Archer schreef:
    Doen of niet? Ja ;D
    Titel? Alles heeft een reden.
    Welke Hp-jongen? Jonge Sirius Black (ik zweer het, die gast is extreem aantrekkelijk ;o) ofteweeel 1 van de Wemel twins ;D


    Ik geef je gelijk _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Zeker doen,
    En doe maar Cedric, die is het knapst :P


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.