• mijn beste vriendin zit op de basisschool en heb net haar uitslag van de NIO terug gekregen (voor de gene die niet weten wat het is. het is het zelfde als de cito allen korter en duurt 1 dag ) ze heeft vmbo kader gekregen :'( en ze kan echt beter! dat weet ik zeker!!! ze weel heel graag naar mijn school de angelus merula maar daar voor heb je vmbo-tl nodig.

    ik vindt het zooo jammer voor haar . want sinds haar broer naar deze school ging wild ze al naar deze school (3 jaar terug ongeveer)

    ik hoop dat ze hem mag overdoen......maar die kans is klein


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik ken zoveel mensen die in het lager aangeraden werden om TSO te doen en die doen nu allemaal dikke ASO (':
    In België ben je geslaagd of niet geslaagd in het lager, ze raden je enkel dingen aan. Wat dom bij jullie...


    Has no one told you she's not breathing?

    ik begon op vmbo t en zit nu op t vwo, je kan dus altijd opstromen :)

    Serieus, NIO is een van de slechste toetsen die ze maar af kunnen nemen. Mijn uitkomst van de nio was vmbo-t en ik zit nu al wel mooi 3 jaar op het atheneum en het gaat prima..


    it's so empty living behind these castle walls

    Opstromen ftw en ik vind kader helemaal niet slecht.


    your eyes are like stars in the night.

    Grizzly schreef:
    woohhhooo, wil iemand me het nederlands schoolding uitleggen?! ik ben belg en begrijp jullie lesdingetjes niet! wij zittn gwn mat A.S.O (algemeen secundair ondewijs), K.S.O(kunst), T.S.O (technisch)en B.S.O. (beroeps) en ze raden je in het 6de aan wat je moet doen, en als je punten in die stroom te laag zijn ga je naar een praktischere stroom. ik ben wel vrijwillig naar de kso gegaan omdat aso veel te saai was en moeilijk

    In het laatste jaar van de lagere school moeten zij testen doen, om hun intelligentie en zo te testen -dacht ik- en daarmee wordt gezien wat je aan kan (zoals bij ons; of je ASO, TSO of BSO moet gaan doen)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    'wil' als 'weel' schrijven? What the..
    Anyway, heel veel maakt dat toch niet uit? Het verschil tussen kader en TL is zo klein dat het echt niet moeilijk is om door te stromen geloof ik.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik had mijn cito dus ook verkloot.
    Maar ik mocht de drempeltoets maken, en daar kreeg ik toch wel zo'nbeetje havo uit.
    Maar we/ik hebben voor het veilige gekozen en ik doe nu mavo.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Als ze het echt kan, komen ze daar op het middelbaar onderwijs vast wel achter, dus kan ze nog opstromen (:


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Bij mij dachten ze op de basisschool dat ik makkelijk naar Gymnasium kon. Bij mij gaf de cito aan dat ik havo of gtl moest doen, ik heb havo gedaan en geloof me, ik doe het met moeite...
    Dus, het is misschien hard, maar het is wel beter voor haar dan om dit niveau te gaan doen (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Kan ze niet gewoon naar die school dan?
    Like ik had ook vmbo gt ofsow, en ik heb ook gewoon meteen havo gedaan..
    Moet je vragen of een leraar van haar aan die school van jou kan vertellen da ze het wel aan kan maar gewoon heel zenuwachtig was ofsow voor deze toets..


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Dat is best wel zielig, ik heb medelijden, absoluut.


    Love is when Heaven and Hell collide... FOL!

    hey de angelus daar zit ik op. Geweldige school.XD


    behind very angel is a demon

    Ze kan opstromen. Ik kan alleen maar afstromen haha (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ze moet gewoon na het vmbo naar de havo gaan, dat kan toch gewoon. Dan ben je klaar :) van die cito dingen mag je nooit overdoen toch? nouja..


    You don't have to change.

    Mijn CITO was een score van 536, dus dat is vmbo-t ofzo,
    maar ik doe nu ook HAVO
    dus alles kan ;)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.