• ik heb dus al sinds maandag ontzettende kiespijn, en vandaag moest ik naar de tandarts, en daar moest ik zelfs foto's maken omdat ze niet wisten wat het was, nu is er dus uitgekomen dat een zenuw ontstoken is, dus eigelijk is mijn kies gewoon 'dood' het is nu ook helemaal verdoofd en doet nog steeds ongelofelijke pijn, en morgen vroeg moet ik gelijk naar het ziekenhuis om die zenuwbehandeling, maar het schijnt nu dus dat het ontzettend pijn doet, en ik durf echt niet, ja ik heb een enorme trauma voor tandartsen, hoe ze dan in je mond zitten en dan aan tanden, brr.. nouja ik ben echt zenuwachtig, heeft iemand dit ooit al een keer gehad ? en weet hoe het voelt ? wat je allemaal moet doen ?
    en wens me succes.
    _O_


    EDIT : het is gekomen omdat er een stuk kies er vanaf was gebroken, en dus allemaal viezigheid in de kies kwam fseu.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2010 - 19:21 ]


    Life is a beautiful struggle

    Significance schreef:
    Oh god, ik moet dat eigenlijks ook doordat mijn zenuw in mijn voortand niet meer werkt, maar het hoeft niet dus ik sla hem af, damn ik word er al bang van wanneer ik er aan denk! Want ik durf helemaal geen verdoving haha!

    Ik moest dat wel (cat)
    DOE HET NIET! Het voelt zo verschrikkelijk als ze in je voortand gaan boren...


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Significance schreef:
    Oh god, ik moet dat eigenlijks ook doordat mijn zenuw in mijn voortand niet meer werkt, maar het hoeft niet dus ik sla hem af, damn ik word er al bang van wanneer ik er aan denk! Want ik durf helemaal geen verdoving haha!

    die spuit is alleen eng, maar verder voel je niks hoor. ;$ ik vind het idee alleen eng dat ze de helft van mijn kis gaan openmaken, en met zijn allen in mijn mond gaan kijken. ;$


    Life is a beautiful struggle

    Heel veel succes! <3


    *insert philosophical cringe expression here*

    Je zal wel een verdoving krijgen lijkt me?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Thingies schreef:
    (...)
    Ik moest dat wel (cat)
    DOE HET NIET! Het voelt zo verschrikkelijk als ze in je voortand gaan boren...

    wat ben ik ineens blij dat het mijn kies is. (cat)


    Life is a beautiful struggle

    Enamoro schreef:
    Ik heb nog nooit problemen met mijn tanden en gebit gehad, dus ik kan je niet verder helpen.
    Succes anyway!


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Thingies schreef:
    (...)
    Ik moest dat wel (cat)
    DOE HET NIET! Het voelt zo verschrikkelijk als ze in je voortand gaan boren...

    Oh mijn god, naja. Ik wil dat echt niet. Niet dat ik echt bang ben voor de tandarts want ik moet zovaak boren door mijn ''zwakke gebitje'' Maar dat lijkt me echt zo'n pijn doen ):


    Everything is worse without music.

    Romances schreef:
    Je zal wel een verdoving krijgen lijkt me?

    ja. maar omdat ik ook een best wel dikke wang heb, heb ik grote kans dat het niet pijnloos verloopt. ;$


    Life is a beautiful struggle

    haat aan tandartsen ;o


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Gelukkig heb ik dat nog nooit mee hoeven maken *Klopt af*
    Heb wel een erg slecht gebit, maar dat zit in de familie(poets goed mijn tanden dusja)..


    La credenza è una medicina contro il timore

    Ben er vooor je (flower)


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Thingies schreef:
    Ik heb alleen maar eens gehad dat ik een dode tand had. Toen ging de tandarts er een gat in boren zonder verdoving, omdat de zenuw toch dood zou zijn. Nou, dat heeft hij geweten hoor. Dat deed zo'n pijn.
    En daarna ging hij een stangetje in mijn tand stoppen, allees hij wist niet welke maat. Dus: stangetje in mijn tand, bebloed stangetje uit mijn tand en zo de hele tijd.
    En ik voelde mijn neus niet meer door de verdoving, haha (krul)

    Veel sterkte (:


    Die tandarts moet geslagen worden :X.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik heb ervaring met vullingen, gel op mijn tanden, beugels, maar daar niet mee, sorry (':

    Maar wss doet het achteraf gewoon pijn, wat ook logisch is, denk je niet? (':
    Ik denk dat je je niet te zenuwachtig op voorhand moet maken en als je dan pijn hebt, gewoon pijnstillers moet nemen (':
    x

    [ bericht aangepast op 4 nov 2010 - 20:54 ]


    Has no one told you she's not breathing?