• ik heb dus al sinds maandag ontzettende kiespijn, en vandaag moest ik naar de tandarts, en daar moest ik zelfs foto's maken omdat ze niet wisten wat het was, nu is er dus uitgekomen dat een zenuw ontstoken is, dus eigelijk is mijn kies gewoon 'dood' het is nu ook helemaal verdoofd en doet nog steeds ongelofelijke pijn, en morgen vroeg moet ik gelijk naar het ziekenhuis om die zenuwbehandeling, maar het schijnt nu dus dat het ontzettend pijn doet, en ik durf echt niet, ja ik heb een enorme trauma voor tandartsen, hoe ze dan in je mond zitten en dan aan tanden, brr.. nouja ik ben echt zenuwachtig, heeft iemand dit ooit al een keer gehad ? en weet hoe het voelt ? wat je allemaal moet doen ?
    en wens me succes.
    _O_


    EDIT : het is gekomen omdat er een stuk kies er vanaf was gebroken, en dus allemaal viezigheid in de kies kwam fseu.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2010 - 19:21 ]


    Life is a beautiful struggle

    Ik heb nog nooit problemen met mijn tanden en gebit gehad, dus ik kan je niet verder helpen.
    Succes anyway!


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Daar heb ik nooit problemen mee gehad.
    Maar alvast succes!


    Magic never ends.

    srry het enige probleem wat ik had was dat mijn kiezen (melk tanden) te diep waren en misschien een beugel moet >.< veel succes(flower)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Het spijt me dat ik niets meer kan zeggen dan Succes. (flower)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Oh. Veel succes (flower)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    ik heb zelf ook een trauma aan tandartsen en laat zelfs als ze gaan boren het al verdoven dus ik kan je ook niet helpen;)
    succes morgen!


    Never forget the things that make you smile

    als je n trauma hebt brengen ze je onder narcose :Y) mijn kleine nichtje wou op tandartsbezoek nooit haar mond opengedaan, dus moesten ze haar uiteindelijk onder narcose brengen om gwn ff die tanden te checken XD


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Je moet heus niet bang zijn, die mensen weten écht wel wat ze doen hoor. En ja, of het pijn doet weet ik niet, maar je zal toch wel verdooft worden? Dus dan hoef je je daar geen zorgen om te maken =)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Crime schreef:
    Het spijt me dat ik niets meer kan zeggen dan Succes. (flower)


    effort never betrays you

    ik heb het ook eens gehad.
    Maar mijn zenuw was dood dus ik voelde er helemaal niks van

    Het enige wat ik kan zeggen is; Sterkte meid :3

    [ bericht aangepast op 4 nov 2010 - 19:26 ]


    I solemny swear i am up to no good

    Pyromanie schreef:
    Je moet heus niet bang zijn, die mensen weten écht wel wat ze doen hoor. En ja, of het pijn doet weet ik niet, maar je zal toch wel verdooft worden? Dus dan hoef je je daar geen zorgen om te maken =)

    ja het word verdoofd, maar ik heb nogal een lage pijngrens en ben best gevoelig voor die dingen.. ;$

    [ bericht aangepast op 4 nov 2010 - 19:34 ]


    Life is a beautiful struggle

    God, ik vind de tandarts echt doodeng.
    Want tot nu toe heb ik elke keer een tand moeten laten trekken, omdat mijn tanden nogal langzaam wisselen.
    [Ik heb nogsteeds niet alles gewisseld!]
    Maar daardoor ben ik echt bang om daarheen te gaan.

    Maar met dat wat jij hebt heb ik geen ervaring.
    Alleen dat de verdovingsnaalden niet echt fijn zijn, maar je daarna niets meer merkt.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik heb alleen maar eens gehad dat ik een dode tand had. Toen ging de tandarts er een gat in boren zonder verdoving, omdat de zenuw toch dood zou zijn. Nou, dat heeft hij geweten hoor. Dat deed zo'n pijn.
    En daarna ging hij een stangetje in mijn tand stoppen, allees hij wist niet welke maat. Dus: stangetje in mijn tand, bebloed stangetje uit mijn tand en zo de hele tijd.
    En ik voelde mijn neus niet meer door de verdoving, haha (krul)

    Veel sterkte (:


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Thingies schreef:
    Ik heb alleen maar eens gehad dat ik een dode tand had. Toen ging de tandarts er een gat in boren zonder verdoving, omdat de zenuw toch dood zou zijn. Nou, dat heeft hij geweten hoor. Dat deed zo'n pijn.
    En daarna ging hij een stangetje in mijn tand stoppen, allees hij wist niet welke maat. Dus: stangetje in mijn tand, bebloed stangetje uit mijn tand en zo de hele tijd.
    En ik voelde mijn neus niet meer door de verdoving, haha (krul)

    Veel sterkte (:

    zoiets had ik vandaag ook, ze deden het ook zonder verdoving omdat de kies toch dood is. nouja bij mij deed het niet zo'n pijn want ik mocht muziek luisteren met mijn ipod.


    Life is a beautiful struggle

    Oh god, ik moet dat eigenlijks ook doordat mijn zenuw in mijn voortand niet meer werkt, maar het hoeft niet dus ik sla hem af, damn ik word er al bang van wanneer ik er aan denk! Want ik durf helemaal geen verdoving haha!


    Everything is worse without music.