• Hebben jullie ook zo'n pijn als je op krukken moet lopen, is daar een oplossing voor? XD


    Run, but you can't escape

    Oh. Toen ik krukken had ging ik zo veel mogelijk zitten (krul)
    Waarom heb je eigenlijk krukken?


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Heb ik nog nooit hoeven doen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb weleens de krukken van een vriendin van mij geprobeerd, die had toen iets met haar enkel en ik mocht haar krukken voor de grap proberen. Maar wat voor pijn bedoel je dan?


    *insert philosophical cringe expression here*

    De laatste keer dat ik op krukken liep was ik 8 en dat wil ik graag zo houden (:


    effort never betrays you

    Ik heb geen ervaring met krukken,
    maar waar heb je pijn dan?
    Ik whoor wel eens van mensen dat ze pijn aan hun handen krijgen en daarom van die washanddoekjes eromheen binden..


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Romances schreef:
    Heb ik nog nooit hoeven doen.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    de laaste keer dat ik op krukke liep was uhhhhh...... nooit xD


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Nooit pijn van gehad :'D. Maar heb toen afwisselend in een rolstoel ook gezeten omdat we in de Ardennen waren en het nogal zwaar is om bergaf op bergop op krukken te lopen :'D.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Romances schreef:
    Heb ik nog nooit hoeven doen.


    None but ourselves can free our minds.

    Romances schreef:
    Heb ik nog nooit hoeven doen.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    > Verplaatst naar Stamcafé.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik heb wel eens op krukken gelopen, en ik had toen vaak last van mijn hand?


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind