• Erik de Zwart komt met een nieuwe muziekzender op televisie. De zender waarin de 40 populairste platen van Nederland voorbij zullen komen zal 'Top 40-TV' gaan heten.

    Erik ziet een gat in de markt nu muziekzender TMF van de buis gaat verdwijnen. “Toen MTV TMF overnam is het eigenlijk al meteen begonnen met de afbraak van het merk TMF”, vertelt Erik. “Dat is jammer, want MTV was eigenlijk nooit zo heel groot in Nederland. Wel qua naam, maar niet qua kijkcijfers.”

    De 53-jarige presentator heeft zeven jaar voor TMF gewerkt waar hij ‘de Top 40’ presenteerde.

    Natuurlijk blijft Erik ook werkzaam in het team van RTL Boulevard. "Als Albert er niet is, mag ik op zijn stoel zitten."


    Dus TMF fans, niet getreurd. Er komt een nieuwe muziek zender, en hopelijk beter dan TMF. Want TMF begon meer een programma gedoe te worden dan een echte muziek zender. (krul)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Crime schreef:
    En tóch mag TMF niet stoppen. (cat)


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Crime schreef:
    En tóch mag TMF niet stoppen. (cat)

    tmf stopt niet, die gaat alleen van de vaste kabel af. :x
    nouja ik vind het onwijs jammer, ik kwam 's ochtends mijn bed uit druktte de tv aan op tmf en gelijk was ik blij door een leuk nummer. (cat) dat ga ik missen. ;$

    [ bericht aangepast op 4 nov 2010 - 19:38 ]


    Life is a beautiful struggle

    GAYBUDDY schreef:
    (...)
    tmf stopt niet, die gaat alleen van de vaste kabel af. :x
    nouja ik vind het onwijs jammer, ik kwam 's ochtends mijn bed uit druktte de tv aan op tmf en gelijk was ik blij door een leuk nummer. (cat) dat ga ik missen. ;$

    Dat bedoelde ik. :P


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    De muziek van TMF vind ik beter als MTV, maar tmf had bijna geen muziek meer.
    En alleen top 40 is niet leuk.


    Food.

    Wtf.. ik wist niet eens dat TMF gaat stoppen :|


    -

    Leuk idee. Alleen jammer dat ze alleen top 40 bagger uit gaan zenden..