• Oké, de laatste tijd gaat het redelijk goed met mij en mijn moeder. Maar alles werd vandaag verpest. Ik had een 2 voor Nederlands gekregen en we moest en zouden het laten ondertekenen. Nou ik was dat ding kwijtgeraakt en kon het neit laten ondertekenen. Zou ze m'n moeder opbellen blablabla. Ik denk bitch je belt maar. Dus belde ze, m'n moeder flipte ram en echt. Nu moet m'n computer om 10 uur uit, heb ik huisarrest voor twee weken en moet ze altijd mijn punten weten. En altijd als ze flipt voel ik me ontzettend kut en alsof ik niets kan. Dus toen schreeuwde ik naar haar; ‘Ja, het maakt niet uit wie, je laat ze altijd voelen alsof ze niets waard zijn!’ Dus toen zei ze dat ik overdreef enzo, maar ik meen het echt. Zij weet niet hoe ik me voel als zij tegen me flipt. Serieus ik haat die bitch van een docente, mijn moeder en iedereen die slechts over me heeft gezegd, I swear.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    NiekjeFly schreef:
    Het zijn ouders, die mogen zeuren. Leraren niet, maar dat doen ze toch. Als je je best doe voor school zal je moeder er ook wel minder op gaan letten. Ik neem aan dat ze ook blij is als je een goed cijfer haalt, ook leuk om een complimentje te krijgen, als je het zo kunt beschouwen.

    als ik een goed cijfer haal, zegt ze; ‘Oké dan’. Maar dan moet het al een 8.5 of hoger zijn. als ik een zeven haal, had ik volgens haar beter gekund.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.