• omygosh, misschien als jullie me vroige topic gelezen hebben weten jullie nu dat ik een gekneusde voet heb en ik zit nu dus thuis.
    maar nu het verhaal, gister had ik een toets en vandaag is de uitslag.
    Maar ik bleef thuis want ik kan niet lopen vanwage me gekneusde voet.
    duss, wat heeft mijn exbestevriendin gedaan. onze toetsen vergelijkt, doet ze altijd ze wilt echt beter dan mij zijn fsow. Toen was er iets fsow ging ze naar de leraar, krijg ik een punt of 2 of een halve minder door haar. Sorry hoor daar kan ik niet tegen, toen zeiden me bffs zovan nu heeft ze een punt minder door jou zei ze nou en boeie.

    conclusie; geen vriendin dus (: maar een bitch

    & zo zijn er wel vaker dingen gebeurt waar ze zo doet, nu zeggen me bffs ga niet meer met haar om, moet ik doen wat ze zeggen?


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Ik had dat ook met wiskunde.

    91 naar 82.
    Wel zo eerlijk, maar toch ontzettend stom.


    Food.

    > Titel aangepast, scheldwoorden zijn niet toegestaan.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Dat is idd wel gemeen, maar misschien moet je er eens met haarzelf over praten?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Bij ons mag je punt alleen maar veranderd worden als het in het voordeel van de leerling is, anders niet. (Het mag dus alleen maar verhoogd worden).

    OT: Wel lullig van dat ... kind. Ik zeg: dumpen die Bitch.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2010 - 17:27 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Strobelight schreef:
    Wat een vrek, dumpen die handel ;d


    You can't fly unless you let yourself fall.