oke ik heb naar mijn zin te weinig liedjes op mn mp3
dus vraag ik of jullie dr kennen
geen TH KP CB JB
ik luister er wel soms naar maar niet op mn mp3
ik luister graag naar rnb enzo hip hop drum nd bass
maar nog veel meer maar totaal geen hard rock en metal enzo....
ideetjes,??????????
xxsamùira
- Home
- Forum
- Quizzen promoten
- Leuke liedjes^^
Leuke liedjes^^ - Quizzen promoten
-
23 aug 2008 - 1:1223 aug 2008 - 1:13
nori nori nori is vet happy
en fraulein wunder - wenn ich ein junge war... die is ook coolDead but delicious
23 aug 2008 - 1:26oh krijg ik maar 1 reactie bedank zeg >_>
23 aug 2008 - 1:29Porcelain And The Tramps..? Vind je dat wat? x'D
Krezip, Blof..? I don't know. SorryI can't be perfect..
23 aug 2008 - 1:29ik eb een verslaving voor Evanescence en ook voor; When You Say Nothing At All van Ronan Keating
Unlaced- Emilie Autumn, is ook een vetmooi liedje alleen is het iets waar je van moet leren houden23 aug 2008 - 2:11uhm tja... ik luister eigelek alleen non stop de bands die jij opnoemt en nog een paar andere x3 maar als ge da niet will uhm... maby dat nieuwe liedje ?? van katie perry ofzeuw i kissed a girl ?? x3 tja zoals ik al zij ik luister eigelek alleen maar rock metal en dat soort x3
maar anders moet je ff op tmf bij de site kijken daar heb je alle nieuwe nummers enz... en daar zitten ook een paar goeie bij... aleen ik ben slecht in namen x3 maby dat dat je verder helpt ??A Noble was Born in Chaos
23 aug 2008 - 2:16uhm tja... ik luister eigelek alleen non stop de bands die jij opnoemt en nog een paar andere x3 maar als ge da niet will uhm... maby dat nieuwe liedje ?? van katie perry ofzeuw i kissed a girl ?? x3 tja zoals ik al zij ik luister eigelek alleen maar rock metal en dat soort x3
maar anders moet je ff op tmf bij de site kijken daar heb je alle nieuwe nummers enz... en daar zitten ook een paar goeie bij... aleen ik ben slecht in namen x3 maby dat dat je verder helpt ??
dank u23 aug 2008 - 2:37ik luister nu American Jezus - Simple Plan (of Bad Religion, hangt er vanaf welke versie^^)
en die vind ik wel erg stoer;)I am an idiot, I move.
23 aug 2008 - 9:28mijn hele mp3 is vol met rock, hard rock en hetal, dus ik kan je denk k ni helpen, srry
maar je kan ook altijd disney liedjes proberen
everything you imagined, and more...