• Heey.
    Ik heb een idee voor een nieuw verhaal.
    Het gaat over:
    Anne Frank
    De 2e Wereld Oorlog.
    Een Joods meisje dat moet onderduiken.
    En veel meer zegmaar.
    Maar nu zit ik met een vraag of ik deze story wel moet schrijven
    In het blokje beneden hoofdstuk 1 zegmaat

    Amsterdam 1940.

    Pov Roxanne Mitzel.

    "Komop Rin Tin Tin, Snel hij is blind!" floept er uit mijn mond. Anne die naast mij zit houd mijn handen vast. "Komop Sneller!"
    Samen kijken we naar het filmpje dat word afgespeeld net als velen andere meiden. Om de secondes komt er aan Ah uit velen monden vallen.
    "Kom snel Edith het is zo spannend ik kan nieteens kijken." zegt de vader van Anne. Terwijl Edith de kamer in kwam met een kan Limonade.
    "Snel!" roept Lies, We zien hoe Rin Tin Tin de stok uit de grond trekt waar zijn halsband vast aan zit en hij rent achter de blinde man aan.
    "Komop Rin Tin Tin! Snel!" De man maakt een misstap en iedereen gilt. Maar schijn bedroog Rin Tin Tin heeft hem optijd geholpen er kwam iemand aan.
    "ahh gelukkig." Er komt groot The End te staan. Alle meiden beginnen met klappen. Margot staat op en loopt naar de grodijnen en opent ze vervolgens.
    Waardoor er een warme straal zonlicht de kamer binnenkomt, En Otto de vader van Anne zet de Film Projector uit.
    "Mevrouw Frank waneer mag Anne Haar Cadeu's openmaken nu of straks?" Anne die bleek het waarschijnlijk gehoord te hebben en sprong vrolijk van de bank af.
    "Oh nu nu nu!" De andere meisjes volgden Anne naar de tafel met haar Cadeau's . "Oke goed dan maar doe wel rustig." Glimlachde haar moeder

    Vooral doen...
    Lijkt me wel een mooi verhaal


    Fat chance.

    Wise schreef:
    Vooral doen...
    Lijkt me wel een mooi verhaal
    Dankje ik zag ookal dat er veel verhalen zijn die zelfverzonnen zijn maar ik dacht laat ik wat doen in de ban van de 2e wereld oorlog enzo.