• zoals jullie al in de titel lezen word mijn zusje momenteel, of vanavond of morgen ofzo geopereerd. Ik weet niet wanneer, ik weet niet hoe, ik weet niet wat. Ik ben er zelf ook nog een beetje van in schok. Ik werd vandaag opgehaald door mijn vader met de auto van school en kreeg te horen dat mijn zusje van het ziekenhuis in Meppel over gebracht zou worden naar het UMC in Groningen.
    ze had dit weekeind nogal last van buikpijn dus mijn vader was maandag met haar naar de dokter gegaan en die zei dat het gewoon een darminfectie was en gaf medicijnen. Maar de buikpijn werd alleen maar erger en mijn vader is vanochtend dus weer naar de dokter gegaan en die vertrouwde het niet meer dus ze moest direct door naar de spoedeisende hulp in Meppel. Daar kwamen ze erachter dat ze een soort (ja hoe noemde hij het ookalweer) bult ofzo, of een blaas vol vocht of iets dergelijks heeft aan haar linker eierstok ofzo. Ze weten het nog niet zeker maar ze durfden in Meppel niet te opereren dus moest ze naar Groningen.
    Ik moet nu haar tas pakken en alles en mijn vader belt mijn ma haar werk nu op dat ze komende week niet komt werken.

    Bah ik ben zo bezorgt en gestresst en weetikut allemaal.

    en ik weet dat jullie hier nu allemaal beterschap neer gaan zetten en dat vind ik echt geweldig, maar ik dacht, ze heeft zelf ook een Quizlet account. dus misschien willen jullie daar ook een berichtje neer zetten? :$ misschien raar dat ik het vraag maar ik denk dat ze het wel leuk zal vinden als ze in het ziekenhuis of thuis (ik weet niet wanneer ze terug komt) haar gb vol staat met lieve berichtjes =D

    http://www.quizlet.nl/users/MissBieberXD/ [/ja ze is justin bieberfan, dus ik maak nu ook nog snel een collage van justin bieber fotos voor haar om boven haar bed te hangen]

    update:
    mijn beide ouders zijn nu bij Amber in het ziekenhuis, en ze hebben besloten om haar dus vanavond te opereren. ik ben nu thuis blijf hele tijd bij de telefoon, want mijn vader zou bellen als ze meer wisten of de operatie klaar zou zijn

    2e update om 21:45:
    ik ben zojuist gebeld door mijn vader, uit het ziekenhuis [/hij was buiten aan het bellen] en ze is om 8 uur richting de operatiezaal gegaan, en de operatie zou anderhalf uur duren, dus ze kan ieder moment terug komen. en verder weet ik niet hoelang ze moet blijven, en of alles wel goed is gegaan. maar ik neem aan dat als het fout was gegaan ze het wel eerder zouden hebben gezegd hoop ik!!

    3e update om 22:32:
    mijn pa heeft net weer gebeld, ze is wakker maar nog wel een beetje duf. en bleek dat dat vage geval in haar linker eierstok zat. verder weet ik niet of ik de rest mag vertellen, want dat is nogal persoonlijk voor haar. maar alles is in ieder geval goed gegaan, en ik ben heel er opgelucht. bah nog nooit zo gespannen geweest!!

    4e update om 0:31:
    mijn ouders zijn nu allebei thuis en naar bed gegaan, ik heb ze net nog even kunnen spreken. en blijkt dat er een geval [/ ze gaan nog in een laboratorium onderzoeken wat] om of in haar linker eileider zat, en die is toen gaan draaien en daar kwam dus geen bloed meer bij. en dat is gaan afsterven. daarom deed het haar zo zeer :$. bah ik ben best opgelucht dat het goed gaat maar toch vind ik het zielig. ben je echt net paar dagen 12 jaar oud. moet je in 1 dag ineens naar dokter naar ziekenhuis, met ambulance naar ander ziekenhuis en dan operatie. en zei mn ma dat toen ze wakker werd ze heel erg moest huilen en alles. vind ik zoo zielig,, ik wil nu gewoon bij haar zijn en haar kunnen knuffelen en alles!

    [ bericht aangepast op 4 nov 2010 - 0:28 ]


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Oh. ocharme; Ik ga wnel een berichtje in haar gb zetten (flower)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Poseidon schreef:
    Wow, dat zal voor haar ook echt zwaar zijn. Héél veel sterkte en beterschap voor haar, jou en je gezin. (:

    NinjaKnives schreef:
    heb haar beterschap gewenst, krijg ik dan nu een koekje ? :'D


    haha ja hoor jij mag een ziekenhuis koekje xD [/heerlijk zulke dingen die niet te vreten zijn =D ] ja ik heb nu even vrolijkheid nodig,, ik sta stijf van de spanning


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    morgen moet ik ook naar UMCG in groningen,
    nouja veel sterkte, en beterschap !


    Life is a beautiful struggle

    Wauw, dat lijkt me echt vet kut, vooral voor haar!
    Sterkte iedereen.


    Your make-up is terrible

    GAYBUDDY schreef:
    morgen moet ik ook naar UMCG in groningen,
    nouja veel sterkte, en beterschap !


    waarom moet jij erheen dan?:O toch niks ernstigs hoop ik:O


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Wow sterkte.. Is het haar appendix misschien?


    Olive

    TR0Y schreef:
    Wow sterkte.. Is het haar appendix misschien?


    wat is dat? :$


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    JustHateLove schreef:
    (...)

    waarom moet jij erheen dan?:O toch niks ernstigs hoop ik:O

    nee niks ergs, ik moet naar tandarts ofso, want ik heb al de hele week enorme kiespijn, en we weten niet wat het is. hihi ;$


    Life is a beautiful struggle