• Ik moet voor school een stukje van 200 woorden schrijven over één van deze 2 vage dingen die te maken hebben met Big Brother:

    - Wat is jouw mening over dat er bijna overal camera's zijn?
    - Mensen die we in de media zien, acteren bijna overal, zelfs in een reality show. Acteren onder je eigen naam maakt het geen reality. Wat is jouw mening hierover, doen we altijd alsof we iemand anders zijn?

    Ik snap er geen flikker van, en heb hier ook geen mening over ofzo.. ;s
    Kan iemand me helpen?


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Bij vraag 1 bedoelen ze wat jij ervan vind dat er bij Bog Brother bijna overal in het huis camera's hangen, mijn antwoord: Ik vind het normaal bij dat programma, anders was het er niet.
    bij vraag 2 bedoelen ze dat acteren onder je eigen naam geen reality is, en wat jou mening daarover is. Ik zoe zeggen dat ik vind dat dit niet waar is, want juist je eigen naam is echt en zo'n sterrenaam is nep, onder je eigen naam vind ik reality.

    Zo goed, of is dit ook nogal vaag?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    ik snap er ook niks van :}
    dus ik kan je niet helpen (krul)


    They fell in love, didn't they?

    RosaCullen schreef:
    Bij vraag 1 bedoelen ze wat jij ervan vind dat er bij Bog Brother bijna overal in het huis camera's hangen, mijn antwoord: Ik vind het normaal bij dat programma, anders was het er niet.
    bij vraag 2 bedoelen ze dat acteren onder je eigen naam geen reality is, en wat jou mening daarover is. Ik zoe zeggen dat ik vind dat dit niet waar is, want juist je eigen naam is echt en zo'n sterrenaam is nep, onder je eigen naam vind ik reality.

    Zo goed, of is dit ook nogal vaag?


    Dat 1e gaat eigenlijk over buiten op straat, en niet in Big Brother..
    Maar de rest, dankjewel!


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    ik denk dat ze met big brother gewoon bedoelen dat we altijd gecontroleerd worden , niet het programma , maar van het boek 1984 -geen aanrader trouwens- :'D
    en ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken :/
    in realityshows erger ik me er soms aan , en ik zou zo graag weten of ze in van die zesde zintuigshows acteren of niet ;o

    maar dat zijn natuurlijk de cheap shows (:
    er zijn ook echte serieuze programma's , daar kijk ik liever naar , niet naar zulke "trash".


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Bij 1 kan je bijvoorbeeld iets zeggen over de privacy? Die hebben mensen dan ineens een stuk minder.