• Ik heb dus een nieuwe msn gedownload de allernieuwste omdat mijn vader de vorige heeft verwijderd.
    Maar deze is echt dom, die meld zich direct aan als ik gewoon nog maar op het icoontje klik en mijn lijst met mensen staat helemaal recht in een klein hoekje en dan eigelijk de rest van men blad is dan vol nieuws en al wat me dus niet boeit.
    Ik wil gewoon die oudere terug maar ik weet niet hoe en ik weet ook niet welke dat dat was, want met deze kan ik niet werken.
    Dus hoe kan ik mijn oude terugkrijgen of gewoon een makkelijke msn downloaden, en een link mag ook =)
    Danku als je me kunt helpen, wrm maken ze die msn altijd veel ingewikkelder en inkgewikkelder..
    Ik zou ook liever sites hebben die van windows of msn zelf zijn..

    [ bericht aangepast op 1 nov 2010 - 21:15 ]


    Stop wishing, Start doing..

    www.goudgrijp.nl
    Daar kun je de versies downloaden. Wel eerst de nieuwe helemaal verwijderen


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Moet je naar start gaan. Naar bureauascaurios. dan klikt je op Systeemwerkset en dan klik je op systeemherstet


    "Ignite, my love. Ignite."

    je moet op dat klein dingetje bovenaanrechts duwen waardoor je de weergave van de oude messenger krijgt


    Change, the only good thing in this world.

    Ik kan het niet vinden, misschien is een link beter zodat ik gewoon men oude msn terug kan installeren..


    Stop wishing, Start doing..

    Hier mag een slotje op =)
    Ik heb het gevonden en ik heb mijn oude msn dus terug =)


    Stop wishing, Start doing..

    Die rot msn heb ik nou ook ik heb er een hekel aan.. Grr ik kan gewoon geen eens meer een normale leuke msn naam maken enzo:@ brb..


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.