• Weg van al dat gezeik en weg van mijn ouders.
    Waarom? Dat zal ik vertellen.

    Om te beginnen word ik niet gerespecteerd door mijn ouders. Ik doe dagelijks van alles in huis, stofzuigen, boodschappen doen, afwassen/afdrogen, opruimen enz. Maar als ik dan iets ben vergeten krijg ik allemaal van deze dingen naar mijn hoofd geslingerd; "Je doet ook nooit eens wat!" "Kan je verdomme niet gewoon eens één keer op staan van je luie reet en even helpen?" "Het enigste wat jij kan is achter die verdomde kut computer zitten!".
    Ik ben het serieus helemaal zat! Mijn moeder is degene die hele dag achter de computer zit en dan als ik thuis kom van een vermoeide school dag, mij alles laat doen! En dan gaat ze anderhalf uur werken en dan heeft ze zogezegd "veel meer" gedaan dan mij. Mijn vader zeikt altijd dat ik de konijnen moet water geven terwijl mijn moeder die beesten wilde. En als ik dan vergeet water te geven dan worden ze boos op me. Maar mn ma mag wel vergeten om ze eten te geven, voor 2 dagen lang bijv. Nee lekker eerlijk. En daarnet toen ik ook weer om boodschappen werd gesteurd was ik serieus aan het bedenken om gewoon weg te gaan en niet terug te komen. Ik had mijn geld bij me plus nog eens mijn moeders pinpas. Mijn telefoon had ik en mijn ipod (Die serieus alles voor me is). Maar ik deed het niet omdat ik te laf was. Dus ik kom weer thuis en ik keek sacho. Dus mijn ouders zo; "God wat ben je weer vrolijk! Hoort zeker bij de puberteit?" Toen had ik dus zin om ze één voor één kwellend te killen. En toen kwam mijn vader met het geweldige idee dat ik morgen maar moest koken. Dus ik zeg; "Morgen heb ik tot 5 uur les, dus dat gaat niet door" Zegt hij heel droogl "Nou en?" Gelukkig was m'n moeder het wel met me eens dat dat niet gaat.
    Maar 2 jaar terug ben ik verhuisd. NIet echt verweg van het vorige dorp maar toch is dat erg vervelend. Maar mijn ouders waren echt vreselijk gestressed en mijn vader kon niks anders doen dan iedereen uitschelden, mopperen etc. En alles wat ik deed was fout. Plus ik miste mijn vrienden en ik had echt een mini kut kamer waar ik amper kon lopen. Ook ging ik nog eens naar de 1e klas. Alles werdt me teveel en ik werdt een soort van "depressief". Maar ik liet het aan niemand merken. Totdat ik echt heel goed bevriend werd met een meisje uit mijn klas. Maar toch had ik nog het gevoel alsof ik niet thuis hoorde hier. Uitiendelijk ging alles wel beter maar nu gaat alles weer bergafwaarts. En het wordt me allemaal echt te veel en ik mis de tijden met mijn vrienden die ik altijd had vóór dat ik verhuisde,,

    Ik heb dus gewoon echt zin om hier weg te gaan, mijn koffers te pakken en nooit emer terug te komen.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2010 - 18:46 ]


    I rather love then fight.

    super kut..
    Ik zou echt niet weglopen als ik jou was! Erna zijn je ouders dan wel aardig en waren ze zó ongerust maar daarna gaat het toch alleen maar slechter!
    Sterkte ermee!


    Don't dream your life, but live your dream!

    ik heb dat ook, niet op school vertellen!
    dan komt er zo'n vrouw/man en die is van zo'n plek internaat ding. dan zetten ze je daar. serieus ik ben net goed weggekomen,

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 nov 2010 - 19:53 ]

    Assassin schreef:
    Oh ja, weglopen is niet echt een oplossing. Je kan beter misschien een uurtje naar een vriendin, met haar praten en dan weer naar huis, misschien kan je er dan weer tegen aan. Als je wilt mag je ook mij een pb sturen, als je je dan beter voelt.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    VIP schreef:
    ik heb dat ook, NIET OP SCHOOL VERTELLEN.
    dan komt er zo'n vrouw/man en die is van zo'n plek internaat ding. dan zetten ze je daar. serieus ik ben net goed weggekomen,

    Omfg dat lijkt me zo verschrikkelijk klote!


    I rather love then fight.

    Dat is zo rot...
    Je kan het beste erover praten met iemand, dat lucht wel op.

    Ma wat je moet onthouden is dat het ook mensen zijn, en het zijn toch je ouders, ze houden echt wel van je hoewel ze dat soms niet zo laten blijken. En ook zulke dingen gaan wel weer over, ik ken het zelf ook. Geloof me, het komt echt wel weer goed.

    Sterkte ermee ;)


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    ik had ook eens een rotte situatie bij mijn pa, en omdat ik het beu was had ik àl mijn posters van de muren gehaald, en al mijn dierbare spullen in tassen gestoken, ben ik die avond bij een vriendin gaan logeren en de volgende dag ging ik bij mijn mama (mijn ouders zijn gescheiden). normaal ga ik op zaterdag altijd terug, maar ik bleef extra lang bij mama om hem duidelijk te maken dat, nouja, ik er echt niet me kon leven dat hij zoveel dronk. hij is die week nog naar de dokter geweest, en nu gaat het weer beter tussen ons 2.

    dus, wat ik voorstel, is om ook zo'n actie te doen, een avond of twee bij je vriendin blijven en zeggen dat je pas terugkomt als ze er serieus iets gaan aan doen. en als ze er weer hun voeten aan vegen, weer hetzelfde doen. dan zal er wel verandeing komen, trust me.

    wat je ook doet, pb me als je wilt mailen erover, en veel sterkte xx


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Justmelotte schreef:
    super kut..
    Ik zou echt niet weglopen als ik jou was! Erna zijn je ouders dan wel aardig en waren ze zó ongerust maar daarna gaat het toch alleen maar slechter!
    Sterkte ermee!


    Há! Sorry dat ik lach. Maar als ik wegloop en ze vinden me or whatever dan heb ik levenslang huisarrest en kom ik nóóit meer buiten. Misschien alleen voor school but that's all. En het lijkt me nou niet echt dat ze ongerust zouden worden als ze zelfs een keer tegen me zus hebben gezegd dat ze net zo goed kan oprotten. En mijn stiefbroer hebben ze ook al op zijn 19e op straat gezet.


    I rather love then fight.

    Grizzly schreef:
    ik had ook eens een rotte situatie bij mijn pa, en omdat ik het beu was had ik àl mijn posters van de muren gehaald, en al mijn dierbare spullen in tassen gestoken, ben ik die avond bij een vriendin gaan logeren en de volgende dag ging ik bij mijn mama (mijn ouders zijn gescheiden). normaal ga ik op zaterdag altijd terug, maar ik bleef extra lang bij mama om hem duidelijk te maken dat, nouja, ik er echt niet me kon leven dat hij zoveel dronk. hij is die week nog naar de dokter geweest, en nu gaat het weer beter tussen ons 2.

    dus, wat ik voorstel, is om ook zo'n actie te doen, een avond of twee bij je vriendin blijven en zeggen dat je pas terugkomt als ze er serieus iets gaan aan doen. en als ze er weer hun voeten aan vegen, weer hetzelfde doen. dan zal er wel verandeing komen, trust me.

    wat je ook doet, pb me als je wilt mailen erover, en veel sterkte xx


    Dat is behoorlijk klote. En ik ken het. Mijn vader was ook alcholist. Totdat hij de bus in de prak reedt. Maar jouw idee staat me wel aan eigenlijk. Maar dan moet ik eerst een plek vinden wiens ouders niet gelijk mijn ouders op gaan bellen. En dat is behoorlijk moeilijk bij mijn vriendinnen... Maar des noods kan ik wel naar een vriendin van me in België,,

    Bedankt <33


    I rather love then fight.

    Das echt super kut en ik begrijp dat je er van weg wil, maar er zijn toch ook wel mensen die je lief hebben en we aardig enzo tegen je doen en als je wegloopt dan zou je hun nooit meer kunnen zien, met ze praten, ect. Ik zou er gewoon op een goed moment met je ouders over praten misschien met een vriendin erbij of zo of misschien met je mentor gaan praten. Of een soort buurthuis gaan. Bij ons in de woonplaats hebben een speciaal meldpunt voor dit soort problems en worden geholpen!
    Veel succes en ik hoop dat je er snel weer boven op komt! (flower)


    dit is de site waar je maybe info kan vinden

    of bel de kinder telefoon! :dit is hun site

    [ bericht aangepast op 1 nov 2010 - 19:37 ]


    Love is in the Air, Jammer genoeg kan ik niet Vliegen

    wow dat is superkut 0.0 ik had ze gelijk verrot gescholden denk ik.

    aan mij heb je niks srry :'[ veel sterkte(flower)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    PURExANGEL schreef:
    wow dat is superkut 0.0 ik had ze gelijk verrot gescholden denk ik.

    aan mij heb je niks srry :'[ veel sterkte(flower)

    Dat wil ik ook wel maar na dat ik heb gezien wat er gebeurde toen mijn zus dat deedt loop ik toch nog liever weg ;)

    Maakt niet uit! Bedankt <3


    I rather love then fight.

    Washington schreef:
    Hou eens een week bij met een lijst van alle klusjes die je moet doen voor je ouders. Als ze dan weer eens zeggen dat je niks doet gooi je gewoon dat briefje voor hun neus.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ouders waaarom zijn ze er?


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Misschien kun je een tijdje bij een goede vriendin logeren om even tot rust te komen en je ouders wat meer besef te geven van waar ze mee bezig zijn? Let op: meld het wel, desnoods per brief of via een telefoongesprek als je al weg bent. Je ouders hebben het recht om te weten waar je zit.


    Scream for mercy!

    Je moet duidelijk een goed gesprek met ze aan. Daar bereik je denk ik het meest mee. Beter niet weglopen, dat maakt alles alleen maar erger.
    Ik hoop dat het snel goedkomt!
    Sterkte meisje!(flower)