• Aangezien het blijkbaar toch niet meer terugkomt, wil ik het graag van mijn computer gooien en het vervangen door FrostWire. Ik heb alleen geen idee hoe ;x Weet iemand hoe ik dat kan verwijderen?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Start -> Instellingen -> Configuratiescherm -> Software/Prgramma's en hulpmiddelen.
    Dacht ik.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2010 - 17:32 ]


    Your make-up is terrible

    Gewoon met je rechtermuisknop op het icoontje klikken en dan verwijderen? Zo doe ik het 't ook altijd bij Harry Potter spelletjes.(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Soulsavers schreef:
    Gewoon met je rechtermuisknop op het icoontje klikken en dan verwijderen? Zo doe ik het 't ook altijd bij Harry Potter spelletjes.(krul)

    Ja, zo heb ik mijn Limewire net dus ook verwijderd en nu is het weg.

    Soulsavers schreef:
    Gewoon met je rechtermuisknop op het icoontje klikken en dan verwijderen? Zo doe ik het 't ook altijd bij Harry Potter spelletjes.(krul)

    Bij mij verwijdert 't dan alleen het icoontje ;'D


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Reptilia schreef:
    (...)
    Ja, zo heb ik mijn Limewire net dus ook verwijderd en nu is het weg.

    Heb jij al je liedjes nog ?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Is het waar dat Limewire niet meer te gebruiken is?


    You are beautiful, you are love.

    Essence schreef:
    Is het waar dat Limewire niet meer te gebruiken is?

    Blijkbaar wel. Bij mij werkt het niet meer.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Wat Assassin zegt, en als je uh alleen met de rechtermuisknop op verwijderen klikt, dan gaat alleen 't icoontje weg. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Essence schreef:
    Is het waar dat Limewire niet meer te gebruiken is?
    Ja, is waar. Maar mijn vriendin zei nog dat de bazen van LimeWire misschien iets met platenbazen zouden kijken voor een oplossing zodat LimeWire weer verder kan, maar ik vraag me af of dat gebeurt..


    it's so empty living behind these castle walls

    Archer schreef:
    (...)
    Heb jij al je liedjes nog ?

    Jazkers, als die op je computer onder 'mijn muziek' staan ofzo moet je die normaal allemaal nog hebben.
    Ik zou niet weten hoe ze kunnen verdwijnen anders. :o

    Reptilia schreef:
    (...)
    Jazkers, als die op je computer onder 'mijn muziek' staan ofzo moet je die normaal allemaal nog hebben.
    Ik zou niet weten hoe ze kunnen verdwijnen anders. :o

    Bij mij staan ze onder een LimeWire map (;


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Washington schreef:
    (...)Ja, is waar. Maar mijn vriendin zei nog dat de bazen van LimeWire misschien iets met platenbazen zouden kijken voor een oplossing zodat LimeWire weer verder kan, maar ik vraag me af of dat gebeurt..


    Shit he! :| Wat moet ik dan? Iets van youtube converter toch? ik weet alleen niet hoe dat werkt...


    You are beautiful, you are love.

    Optie 1. Start -> Configuratiescherm -> Programma's -> Programma's en onderdelen -> Limewire verwijderen
    Optie 2. Start -> Configuratiescherm (-> Klassieke weergave) -> Programma's en onderdelen -> Limewire verwijderen
    Optie 3. (Deze) Computer -> C: -> Program Files -> Limewire map verwijderen

    [ bericht aangepast op 1 nov 2010 - 17:42 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Assassin schreef:
    Start -> Instellingen -> Configuratiescherm -> Software/Prgramma's en hulpmiddelen.
    Dacht ik.

    Dankje ^^


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    MENSEN MENSEN MENSEN.

    ik raad echt Frostwire aan, als je Limewire gewend bent. Het is precies hetzelfde, alleen nu is alles blauw ipv groen. -a-


    It's time to be happy again.