• Ik heb écht geen respect meer voor de tr*t..
    Ik verander J. in Eva en V. in Tom.
    Maarja, oké ik begin wel..


    Gebeurtenis 1.

    (deze tekst is letterlijk gekopieerd van een andere topic van me)

    Mijn vriendin Eva en ik zaten in de pauze op een bankje en dus kwam Tom daar aan en gaf hij me een harde schop tegen mijn rug waarmee ik een bot gekneusd had. Eva had alles gezien, terwijl ik daar zat te kronkelen van de pijn, en niets meer kon uitbrengen, zat ze zelfs nog te praten dat ze nog meer make up moest kopen en dat ik niet zo zielig moest doen. Toen ik kon wandelen en praten ben ik meteen naar de lerares gegaan en die trut wou niet eens meegaan! En de lerares zo van; "Dus, toen jij daar zo lag, heeft niemand jou geprobeerd te helpen?"

    Gebeurtenis 2.

    Tom en ik hadden het bijgelegd, en het ging helemaal weer goed tussen ons. Kwam Eva weer aan met zo'n liefdesbrief waarin ze vroeg aan Tom of hij mij leuk vond. Tom antwoordde dan in echt drukletters "NEE", en daar werd ik pissed van. Ze wist dat ik Tom leuk vond. Naja, ik nam het haar verder niet kwalijk, maar ik had echt zwáre liefdesverdriet. Dus daarna hadden we een soort van uitstap, en had ik echt iemand nodig om mijn hart te luchten. Eva dus, aangezien ze mijn enige vriendin is. Ging ze bij een ander wannabe staan. En stond ik alleen.

    Gebeurtenis 3.

    Tijdens Lichamelijke Opvoeding stond ik in de goal van een voetbal spel. Toen ik de bal wou pakken, stootte ik mijn hoofd tegen een raam en kon ik amper blijven staan van de pijn. Iedereen lachte me uit. En zij, Eva, bleef gewoon staan en mij pijn laten lijden. Tijdens de pauze
    deed het nog steeds pijn en zat ik te zeuren van "dit is kwelling", en zij zo van "doe eens normaal". Ik werd superboos. "Nouja, en wat als het met jou gebeurde?", en zij zo van "Zeg hé, mag ik niet beslissen wat er met mij gebeurd ofzo?"


    Sorry voor dit k*tverhaal


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    wat een k*t wijf. hoe kan ze zoo tegen jouw doen. ze was toch een vriendin?

    misschien miet je ff met haar praten?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ditch that bitch. En ga gewoon sociaal doen met de rest van jouw klas (:
    En anders praat je tegen mij, lol (':

    [ bericht aangepast op 1 nov 2010 - 17:17 ]


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    PURExANGEL schreef:
    wat een k*t wijf. hoe kan ze zoo tegen jouw doen. ze was toch een vriendin?

    misschien miet je ff met haar praten?


    Man, als ik nu tegen haar begin te praten zal ik gewoon beginnen met haar uit te schelden, domme snol noemen enzovoort..


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Dumpen die hoer.
    - excuses voor mijn taalgebruik -

    (krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Wtf?! Wat een vreselijk dom en irritant wijf! Sorry daar ken ik dus echt niet tegen!
    En die TOM?! WTF jonguh, je gaat toch niet iemand schoppen? Dta is gewoon zwak.
    Ivind het echt klote voor je :/


    I rather love then fight.

    Masterplan schreef:
    Wtf?! Wat een vreselijk dom en irritant wijf! Sorry daar ken ik dus echt niet tegen!
    En die TOM?! WTF jonguh, je gaat toch niet iemand schoppen? Dta is gewoon zwak.
    Ivind het echt klote voor je :/


    Gelukkig ben ik totaal over hem.^^


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Dumpen!
    Probeer met andere mensen te praten, weetikveelwat, maar zo'n kind is het niet waard om naast jou te lopen.(cat)


    effort never betrays you

    Silvertress schreef:
    (...)

    Gelukkig ben ik totaal over hem.^^

    Ik wou al zeggen want dat joch is niet echt 100% normaal ofzeuw? :x


    I rather love then fight.

    Jij bent veel meer waard, man! (cat)


    Your call, Detective Shinypants.

    whuuut een trut zeg. Sorry, maar dat is echt heel gemeen en zo gedraagt een vriendin zich niet.


    It's time to be happy again.

    jij bent meer waard dan haar! en als ze zelf pijn hebt moet jij haar zeker wel helpen. =.= tr*t die ze is.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Wat een kutwijf. Dat alleen geeft mij al reden genoeg haar een mep te geven. En ik snap niet dat je een jongen leuk vindt die je gekneusde botten oplevert.


    No growth of the heart is ever a waste

    Wat een klotewijf! Sorry :X
    Ga ermee naar je mentor, wat mij betreft zou ze van school gestuurd worden! Ik kan echt niet tegen dat soort mensen...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Als zíj eens valt, dan help ik haar ermee en breng haar naar de plaatselijke lerares. Als ík eens val, dan is het gewoon "Komaan doe eens normaal." Als zíj liefdesverdriet heeft, dan troost ik haar en help haar vooruit. Als ík liefdesverdriet heb, dan is het gewoon "Komaan doe eens normaal." Ik doe alles voor de trut, en wat krijg ik terug? "Doe eens normaal."


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Dat je haar nog een vriendin noemt. Dumpen die handel.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.