• Evie neemt een aanloop en springt bovenop Wilson die onschuldig met Jay staat te praten om hem vervolgens een hand sneeuw in zijn gezicht te duwen. Ze lacht maar wanneer zowel Jay als Wilson wat sneeuw oppakken set se het op een lopen. 'Jimi,SAFE ME' gilt ze terwijl ze de van niks wetende Jimi als schild gebruikt tegen haar broer en beste vriend. Jay grijnst even en gooit dan. 'MIS' gilt Evie blij. 'Lekker dan' mompelt JImi terwijl hij het sneeuw van zijn gezicht afveegt.


    Like,,Ik heb dit stukje .. maark weet der geen verhaal bij (A)
    Iemand ideeën voor mij X']??


    Crack a bottle

    ehm...
    iemand die...
    haha goeie vraag...
    ik ben heel erg into muziek, dus miss dat je het kan doen dat bevoorbeeld haar broer die beste vriend samen met nog twee andere vrienden in een band zitten die een beetje bekendheid begint te krijgen...
    en dankan dat meisje dus mee naar een concert, waar die broer weer met die band in het voorprogramma speelt en bla bla bla...
    en weet ik veel dan ontmoet ze haar grote idool, want daar speelt die broer weer in het voorprogramma
    ik laat me fantasie ook ff gaan xD
    maar ehm, tja dan weet ik weer niet waar dat stukje op slaat:P
    of toch wel!
    z'n ander gastje dat ook in die band speelt, kom dan aangerent met het nieuws dat ze mogen spelen in dat voor programma en bla bla bla
    kom ik aan zetten met me kut idee xD
    maar miss kan je der wel wat mee xD


    ow gosh wat een lul verhaal van niks xD

    ehm...
    iemand die...
    haha goeie vraag...
    ik ben heel erg into muziek, dus miss dat je het kan doen dat bevoorbeeld haar broer die beste vriend samen met nog twee andere vrienden in een band zitten die een beetje bekendheid begint te krijgen...
    en dankan dat meisje dus mee naar een concert, waar die broer weer met die band in het voorprogramma speelt en bla bla bla...
    en weet ik veel dan ontmoet ze haar grote idool, want daar speelt die broer weer in het voorprogramma
    ik laat me fantasie ook ff gaan xD
    maar ehm, tja dan weet ik weer niet waar dat stukje op slaat:P
    of toch wel!
    z'n ander gastje dat ook in die band speelt, kom dan aangerent met het nieuws dat ze mogen spelen in dat voor programma en bla bla bla
    kom ik aan zetten met me kut idee xD
    maar miss kan je der wel wat mee xD


    ow gosh wat een lul verhaal van niks xD

    Whuhahaha ,, Ik wou eingelijk iets bandlooz fseu doen ;$ Sorry ,,maar tog bedankt <33 Weetje ,, Like .. Jou ideetjes helpen tog wel een beetje,, wnt ik weet miss iets.. Najaa,,een deel van iets><
    Like,,wat lul ik X']
    Tog bedankt voor je ideetjes <3


    Crack a bottle

    (...)
    Whuhahaha ,, Ik wou eingelijk iets bandlooz fseu doen ;$ Sorry ,,maar tog bedankt <33 Weetje ,, Like .. Jou ideetjes helpen tog wel een beetje,, wnt ik weet miss iets.. Najaa,,een deel van iets><
    Like,,wat lul ik X']
    Tog bedankt voor je ideetjes <3


    haha is goed hoor xD
    tja ik liet me ook weer even gaan hoor xD

    Evie&De sneew ofzo?:P

    dan kun je doen,dat Evie nogal beroemt wordt door dat filmpje als het perongeluk op Youtube kom...Er wordt aan haar gevraagt of ze een t.v programma wilt maken."Evie&De Sneew."Wordt al snel een succes.Maar zou Evie daardoor niet té arrogant&een té groot ego krijgen?

    hopelijk heb je hier iets aan!;)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Evie&De sneew ofzo?:P

    dan kun je doen,dat Evie nogal beroemt wordt door dat filmpje als het perongeluk op Youtube kom...Er wordt aan haar gevraagt of ze een t.v programma wilt maken."Evie&De Sneew."Wordt al snel een succes.Maar zou Evie daardoor niet té arrogant&een té groot ego krijgen?

    hopelijk heb je hier iets aan!;)

    xX

    Hmm.. Like it <33 But,, Ik wil het like Nòg apparterder fseu X'] Ik weet het.. Ik ga ideetjes diek hier krijg mixxen en dan komt er 1 GENIAAL idee uit (A)


    Crack a bottle

    miss komt der moeder net voorbij en die vindt et nie zo leuwk en die krijgt huisarrest ma ze ontsnapt saamn me der broer die der niej in de steek wou laatn en ze raakn elkaar kwijt ofzo

    I lost you but I'll find you back!!


    live your own life