• Oké mensen..ik ga hier eventjes een verhaal doen van mij om er vanaf te zijn.Ik was op vakantie geweest ergens een camping in croatian.En wij hadden plaats 51 en op plaats 54 stond echt een mooiie jongen.ik weet niet van welk land hij kwam maar hij sprak een soort duits..en de landcode van de nummer plaat was "SK"!Maar zoals je het had zien aan komen..ik ben verliefd geworden op die jongen..en 4 dagen voor dat wij weg gingen is hij zelf vertrokken..en nu voel ik mij kei kut omdat ik weet dat ik hem nooit meer ga zien.ik weet alleen dat hij maarten of martijn noemde :[ Mijn papa zei altijd dat ik er gewoon naartoe moes stappen omdat hij zei dat die altijd keek naar mij..en dat ik er gewoon engels moest tegen praten..maar toen werd ik ineens verlegen..en nu voel ik mij kut dat ik het niet heb gedaan :[

    SK, is da nie Slovakije ofzo?
    Ma, ik heb da ook al Gehad Sgat...
    Da's best normaal... IK heb die jongen ook nooit meer terug gezien. En, ik ben nog dommer geweest... Ik heb hem gewoon hélemaal genegeerd! Enja, hij wou opvallen en ik dee gewoon alsof ik hem nie zag staan...
    Maa,r begrijp je wel ;)


    We could Be the talk across the Town. ♥

    SK, is da nie Slovakije ofzo?
    Ma, ik heb da ook al Gehad Sgat...
    Da's best normaal... IK heb die jongen ook nooit meer terug gezien. En, ik ben nog dommer geweest... Ik heb hem gewoon hélemaal genegeerd! Enja, hij wou opvallen en ik dee gewoon alsof ik hem nie zag staan...
    Maa,r begrijp je wel ;)

    is da slovakije ? ö
    maar da is echt kut da ge zowiets voor hebt ö

    Hihi,Vorig jaar op Vakantie in Turkije Was er een Hele mooie Duitser Hij noemde André.Omg wat was ik verliefd;P Maar ik durfde niet op hem af te stappen,Maar ik dacht..Wat bereik ik ermee?Daarna zie ik hem toch nooit meer..Dan kan ik beter iemand zoeken die ik vaker zie!


    Pictures fade away, but memories are forever

    Kheb da veel voor gehad :S
    Gewoon vergeten.
    Da duurt wel ff :S

    Hihi,Vorig jaar op Vakantie in Turkije Was er een Hele mooie Duitser Hij noemde André.Omg wat was ik verliefd;P Maar ik durfde niet op hem af te stappen,Maar ik dacht..Wat bereik ik ermee?Daarna zie ik hem toch nooit meer..Dan kan ik beter iemand zoeken die ik vaker zie!

    Jha da is wel waar =]
    maar ooh die jonge da was echt .. krijg die ni uit mijn kop..en op netlog vind ik hem ni,en myspace is te groot ö
    x

    Kheb da veel voor gehad :S
    Gewoon vergeten.
    Da duurt wel ff :S

    Jhoa..bij mij ist nu een maand gelede fso en kzit er nog mee in mn kop -_-

    (...)
    Jhoa..bij mij ist nu een maand gelede fso en kzit er nog mee in mn kop -_-

    Vn mij al bijna 2 maand.
    Als ik e rnii aan denk dan lukt et anders nii :S
    Kheb nu zelfs bijna een lief. En toch denk k ng aan em

    (...)
    Jha da is wel waar =]
    maar ooh die jonge da was echt .. krijg die ni uit mijn kop..en op netlog vind ik hem ni,en myspace is te groot ö
    x

    AchJoh,Wedden dat je hem eigenlijk Alleen maar knap vond!Herinner het gewoon als een leuke bezigheid ofzo.Nu moet je op jongensjacht gaan=D Wél bereikbare Jongens gaan zoeken,Die je vaker kunt zien.Want als je wat met die jongen kreeg Was het waarschijnlijk zwaarder geweest..Dan moest je Afscheid nemen en al!O_o Geloof me dat was moeilijker geweest.Met verliefd zijn is niets mis mee hoor,He hoort gewoon bij de puberteit Dan Word je gewoon gauw afgeleid^^ Hihi Ik voel me nu net zo'n Therapeut=D


    Pictures fade away, but memories are forever

    Ik weet hoe je je voelt. Wel op een andere manier dan, maar ja liefde suckt gewoon:'(


    Why don't you break my heart

    (...)
    AchJoh,Wedden dat je hem eigenlijk Alleen maar knap vond!Herinner het gewoon als een leuke bezigheid ofzo.Nu moet je op jongensjacht gaan=D Wél bereikbare Jongens gaan zoeken,Die je vaker kunt zien.Want als je wat met die jongen kreeg Was het waarschijnlijk zwaarder geweest..Dan moest je Afscheid nemen en al!O_o Geloof me dat was moeilijker geweest.Met verliefd zijn is niets mis mee hoor,He hoort gewoon bij de puberteit Dan Word je gewoon gauw afgeleid^^ Hihi Ik voel me nu net zo'n Therapeut=D

    Én ik voel mij een klant van de therapeut die probeerd die jongen uit mijn kop te zette xD ik hoop stiekem dat hij er volgend jaar weer is ö.Nja bereikbare jongens heb ik nu geen behoefte aan..ik sta echt zot van tom en daar wacht ik op[klinkt stom want het zal tog nooit lukken]Én ik heb juist 2jongens afgeweze die zot van mij stonde..en het laatste wat een van die 2 tege mij zei was;Zoals tom voor u onbereikbaar is bent gij da voor ons..dus ik heb effe genoeg van bereikbare jonges xD

    (...)
    Én ik voel mij een klant van de therapeut die probeerd die jongen uit mijn kop te zette xD ik hoop stiekem dat hij er volgend jaar weer is ö.Nja bereikbare jongens heb ik nu geen behoefte aan..ik sta echt zot van tom en daar wacht ik op[klinkt stom want het zal tog nooit lukken]Én ik heb juist 2jongens afgeweze die zot van mij stonde..en het laatste wat een van die 2 tege mij zei was;Zoals tom voor u onbereikbaar is bent gij da voor ons..dus ik heb effe genoeg van bereikbare jonges xD

    Achja,Tom Is gewoon Hot^^ En Tja van mij hoef je niet naar bereikbare jongens te gáán,Want die kunnen soms nogal iriteren[/spreektuitervaring] Speel Hard to get Niemand Houdt van makkelijke meisjes Behalve loverboys dan.Je zal Vast ooit op een dag TOM 2 tegen het lijf aanlopen=D Je ware dus;P


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...)
    Achja,Tom Is gewoon Hot^^ En Tja van mij hoef je niet naar bereikbare jongens te gáán,Want die kunnen soms nogal iriteren[/spreektuitervaring] Speel Hard to get Niemand Houdt van makkelijke meisjes Behalve loverboys dan.Je zal Vast ooit op een dag TOM 2 tegen het lijf aanlopen=D Je ware dus;P

    Gij spreekt dus ook uit ervaring ;] ik ook joh..heb da ook al een paar keer mee gemaakt en het sucked he ? ö Jha ik hoop dat er hier in de buurt een tom 2 rondloopt ö