• Haaii^^

    Ik zoek rolletjes voor mijn nieuwste serie die ik op mijn ander account xHIPPEKIP ga zetten. Nouw, hier gaat het verhaal over.

    Het gaat over een meisje van 18 jaar die samen was met een jongen van 18 jaar. Maar nu, op haar 15 verjaardag deden het meisje en de jongen [Die toen ook 15 was] 'het' samen en werd het meisje zwanger. De jongen werd heel erg beroemd en liet het meisje zitten met dat kind. Nu, 3 jaar later zit het meisje met een kind van 3 jaar maar geen vader. Zijzelf weet wie de vader is maar het kind niet. Als het kind 15 jaar word wil het eindelijk weten wie de vader nu is. Hij/zij gaat op onderzoek uit en komt te weten wie de vader is. Maar wil de vader haar nog wel terug?

    En hier komen de rollen ^^

    Hoofdrol+Vriendin Tom : BEZET [xHIPPEKIP]
    Bf hoofdrol : BEZET [TOMxKxBITCH
    BF hoofdrol die het later met Tom krijgt : BEZET [xNIJNTJE]
    Vriendin Georg : BEZET [kimxgeorg]
    Vriendin Andreas ; BEZET [Flo]
    Bf Bill : BEZET [BILLxKxBITCH]
    Bf Tom : BEZET [JOYCEELECTRO]
    Bf Gustav : BEZET [3mm]


    Dit waren ze en dit wil ik van ju weten :

    Rol :
    Naam + Achternaam :
    Leeftyd :
    Karakter ;
    Likes ;:
    DisLikes :;
    Plaatje :
    Waarom dat jij die rol zou moeten krijgen :
    Tekstje :


    Ik Laat de winnaar weten met een privébericht dat zij de rol heeft en ik kies NIET de eerste!

    xxx


    Uhmm ik heb alle rollen dus begin ik nu aan de PROLOOG

    JAAAA =]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Jaah Char, jij mag oowk BF zijn <333 Omdat ik jullie zoveel lieft mogen jullie allebai BF zijn (H)

    Raquel, wil je dan wel ff de stuff invullen?

    me likes annelies en raquel(H)(H)


    *He's the one.

    wie heeft nou de rol van BF Tom of BF Bill?


    Lalalalalalalala.

    Me likes Charissa auch en Raquel ook <3333

    .x33


    *He's the one.

    Heb je nog meer rollen verdeeld of niet? <3

    Rol : Vriendin Georg of gustav
    Naam + Achternaam : Michelle de wit
    Leeftyd : 17
    Karakter ; af en toe onzeker! betrouwbaar! beetje raar! probeer er altyd voor iedereen te zijn! ben wel meestal vrolyk! en ik heb meestal iets te snel me woordje klaar liggen en wil altyd het laatse woord hebben! soms arrogant ! maar ik ben wel lief <3 voorderest ben ik best gevoelig! ik hou van discussiies!
    Likes ;:milkshakes <3 winkelen <3 raar doen <3 naar de bioscoop <3 foto's maken <3
    DisLikes :; muggen. players. arrogante kutwijven.

    Plaatje : http://www.beattrend.com/wp-content/uploads/2008/05/ashlee-simpson.jpg
    Waarom dat jij die rol zou moeten krijgen :
    Omdat altyd als ik een rol krijg mensen na 2 rollen niet meer door gaan met de quiz en omdat het me heeel erg leuk lijkt!

    Tekstje :
    eey ,
    ik ben michelle en ben nu eindelijk 17 jaar oud!
    En ben de vriendin van Georg, om dit moment ben er veel bezig met schrijven vn verhalen tot gedichten en muziekteksten... Ik ben verslaaafd aan aarbeienmilkshakes en winkelen <3
    maarja ik word gebeld ik neem even op!
    bye bye <3 xX.

    laat je me weten als de 1e er is?


    Ik moet nu gaan


    xLIEFTJULLIE


    Lalalalalalalala.

    Rol : BF hoofdrol <3

    Naam + Achternaam :Raquel Diamond

    Leeftyd : 18

    Karakter ;koppig,snel op teentjes getrapt,altijd eerlijk, lief, soms wel arrogant

    Likes ;:milkshakes,cupcake shirtjes, gloomybears, haar vriendinnen

    DisLikes :;leugenaars,mensen die niet tegen een geintje kunnen, chips, soapserie's

    Plaatje :http://nl.tinypic.com/view.php?pic=2ed1u35&s=4

    Waarom dat jij die rol zou moeten krijgen :
    Omdat ik dat heel graag wil en jij ook x]

    Tekstje : Hi mensjes ^^ Raquel is de naam and i'm finaly 18 !!! Hell yeah i LOVE it so much <333 Oke genoeg engels terug naar Nederlands x] Pff...waar zou ik beginnen, ik ben gek op milkshakes en vind ik gloomybears mega cute ^^ Ook hou ik heel veel van me vriendinnen. Ze zijn alles voor en ik kan me geen leven zonder hun voorstellen <33 Als dat nou geen echte vriendschap is [a] Verder haat ik het als mensen tegen me liegen. Ook haal ik vaak geintjes uit me sirieuse mensen. Is hun eigen schuld,moeten ze maar niet de hele tijd chagerijnig kijken x] Ooh ik moet nokken, ik word geroepen. Byee peepsz <333


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    en ik lieft ook van Annlies en Charissa <333


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    lieford zijn wij charissa,jij en ik van ze 3 bf of zijn char en ik alleen van jouw bf ?

    xxx


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Jo dt vrag ik me ook af xD


    *He's the one.

    Ahmm ik snap jouwn niet lieford ^^